Evaluation:
Published: 02.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 1.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 2.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 3.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 4.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 5.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 6.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 7.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 8.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 9.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 10.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 11.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 12.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 13.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 14.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 15.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 16.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 17.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 18.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 19.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 20.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 21.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 22.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 23.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 24.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 25.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 26.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 27.
  • Research Papers '"ABC kempings" viesnīcas iespēju analīze', 28.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
  VIESMĪLĪBAS NOZARE    3
  VIESNĪCU LIELUMS.    3
  MĒRĶAUDITORIJA    3
  PAKALPOJUMU LĪMEŅI    3
  VIESNĪCAS ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    5
  MĀRKETINGS VIESMĪLĪBAS NOZARĒ    7
  KEMPINGA “ABC” VIESNĪCAS LĪDZŠINĒJĀ DARBĪBA    9
  KEMPINGA “ABC” VIESNĪCAS RAKSTUROJUMS PĒC REKONSTRUKCIJAS    12
  KEMPINGA “ABC” VIESNĪCAS PRODUKTS    13
  PAPILDUS PAKALPOJUMI    13
  VIESNĪCAS UN VIESU ATTIEKSMES    16
  KEMPINGS “ABC” VIESNĪCAS PERSONĀLS    19
  KEMPINGA “ABC” VIESNĪCAS ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    19
  KEMPINGA “ABC” VIESNĪCAS MĒRĶAUDITORIJA    20
  KONKURENTI VIESMĪLĪBAS INDUSTRIJĀ    21
  KEMPINGA „ ABC” VIESNĪCAS KONKURENTU RAKSTUROJUMS    22
  SECINĀJUMI UN IETEIKUMI    26
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    28
Extract

Viesmīlības nozare

Visiem ceļotājiem, kad viņi atrodas prom no mājām, ir nepieciešams pārnakšņot un saņemt vienu vai vairākus pakalpojumus: ēdināšanu, tālruņa sakarus, veļas mazgāšanu un tā tālāk.
Uzņēmumi, kas piedāvā šos pakalpojumus, ir viesnīcas.
Klasificēt viesnīcas nav viegls uzdevums, jo, viesmīlības industrijai strauji augot un attīstoties, rodas viesnīcas, kas pilnībā neatbilst nevienai no vispārpieņemtajām normām. Tomēr pastāv daži raksturlielumi, pēc kuriem var vadīties, raksturojot viesnīcas. Tie ir- viesnīcu lielums, mērķauditorija, pakalpojumu līmenis un piederība jeb iesaistīšanās dažādās starptautiskās apvienībās.
Viesnīcu lielums:
Saskaņā ar starptautiskajiem standartiem var izdalīt viesnīcas pēc to lieluma:
• Mazās viesnīcas ( nav vairāk kā 100 istabu);
• Vidējās viesnīcas ( no 100 līdz 200 istabām);
• Lielās ( vairāk kā 200 istabu).

Mērķauditorija:
Viesnīcai ir svarīgi apzināt savu mērķauditoriju. Lai to spētu izdarīt, ir rūpīgi jāizpēta tirgus, jābūt skaidrībā par savām iespējām, kā arī par to, kādi pakalpojumi nepieciešami atsevišķām viesu grupām.

Author's comment
Atlants