-
Viesnīcas projekts
Research Papers17 Business, Tourism, Traveling, Marketing, Advertising
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Nosaukums, devīze, logo, vīzija | 3 |
2. | Pamatparametri: atrašanās vieta, tips, lielums, (numuru, vietu skaits), kategorija (*****) | 4 |
3. | Mērķtirgus (norobežojums ģeogrāfiskā, sociodemogrāfiskā, ekonomiskā, psihogrāfiskā aspektā | 5 |
4. | Konkurentu identificēšanas pazīmju izvēle, konkurentu raksturojums: produkti, cenas, stiprās un vājās puses | 6 |
5. | Produkts: pamatprodukts, pavadošie un papildinošie produkti, paplašinātais produkts, kapacitāte, pakalpojumu līmenis (kategorija) | 9 |
6. | Telpiskā uzbūve: ēkas apraksts, stāvu plāni, telpu iekārtojums un noformējums | 10 |
7. | Personāls: skaits, darba vietas, organizatoriskās uzbūves shēma | 13 |
8. | Cenu struktūra: stratēģijas izveides pamatojums, diferenciācija, atlaides | 15 |
9. | Mārketinga komunikācijas: viesnīcas reklāma, www lapas, pārdošanas veicināšanas pakalpojumi | 18 |
10. | Viesnīcas Corporate Design: izmantotais stils, krāsas, materiāli | 19 |
Nosaukums: The SPHERE hotels
Dzimt, lai dzīvotu, nevis pastāvētu,
Dzīvot lai kustētos, nevis stāvēt uz vietas,
Kustētos, lai atpūstos!!!
Visa dzīve kustībā!!!!
Atrodi savu kustību un nepalaid to garām…
Devīze: Atrodi savu kustību un nepalaid to garām…
Vīzija: Kātram cilvēkam ir sava kustība un mēs palīdzēsim atrast katram klientam savu kustību un nepaist to garām! Līdz ar to iegūt individualitāti starp citām viesnīcām - ar atputu kustībā!!!
Mūsu viesnīca ir domāta cilvēkiem, kuru ienākumu līmenis ir vismaz augstāks par vidējo, jo pakalpojumi mūsu viesnīca pavisam nav lēti. Mēs esam orientēti uz pašpārliecinātiem cilvēkiem, uz cilvēkiem bez aizspriedumiem, uz tiem, kas ne tikai jūtas kā karāļi, bet arī mīl un pieprasa lai pret viņiem izturētos kā pret karāļiem.
Mūsu uzņēmumam nepastāv ģeogrāfisko ierobežojumu attiecībā uz klientiem, jo tāds grezns komplekss kā mūsējais ir atvērts visiem, kas vēlas izbaudīt īsto viesnīcu-paradīzi un, protams, tiem, kas var sev to atļauties. Tomēr pārsvarā mēs gaidām klientus no Eiropas, jo paši atrodamies tajā un tagad, kad Latvija iestājas Eiropas Savienībā, atvērās jaunas iespējas un pazuda visas neērtības, saistītas ar iebraukšanu valstī, kā arī atvērās jaunie tiešie gaisa maršruti no Eiropas valstīm, kuri pamānāmi atvieglo uzdevumu gan klientam, gan mums. Arī klienti no Tālājiem Austrumiem( Japāna, Ķīna), Āmerikām, Āfrikas un Austrālijas ir laipni gaidīti. …
Plašs projekts par pieczvaigžņu viesnīcu un vairakiem apakšpunktiem, tādiem kā reklāma, telpiska uzbūve, stāvu plāni utt.