-
Grupas ceļojums uz Kanādu
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Mērķauditorijas noteikšana | 4 |
1.1. | Klasiskais mērķauditorijas iedalījums | 4 |
1.2. | Maršruta plānošanas mērķauditorijas raksturošana | 5 |
2. | Ceļojuma galamērķa, laika, un apskates vietu izvēle | 6 |
2.1. | Toronto | 6 |
2.2. | Kingstona | 7 |
2.3. | Monreāla | 7 |
2.4. | Kvebeka | 8 |
2.5. | Otava | 9 |
2.6. | Hantsvila | 9 |
2.7. | Ontario | 10 |
3. | Cenas kalkulācija | 11 |
3.1. | Bezzaudējuma punkta noteikšana | 12 |
4. | Programmas izstrāde | 13 |
Secinājumi | 16 | |
Izmantotā literatūra | 17 |
Trīspadsmitā diena – 1.oktobris, ceturtdiena. Toronto-Amsterdama
Brokastis. Brīva diena līdz pēcpusdienas transfēram uz lidostu. Lidojums Toronto – Amsterdama. 18:45 lidojums no Toronto. Nakts lidmašīnā. 13:15 ierašanās Amsterdamā.
Četrpadsmitā diena – 2.oktobris, piektdiena. Amsterdama -Rīga
20:15 lidojums no Amsterdamas uz Rīgu. 23:35 ierašanās Rīgā.
Secinājumi
Grupas ceļojuma izveide, manuprāt, ir daudz grūtāka un prasa daudz vairāk laika nekā individuālā ceļojuma izveide. Konkrētajā situācijā bija jādomā kā veidojas gida un transporta izmaksas, kā aprēķināt bezzaudējuma punktu. Ir arī diezgan grūti iztēloties cik ātri varētu notikt ekskursija pa pilsētu un vai var iekļauties laikā aizbraukt no punkta A uz punktu B.
Es uzskatu, ka ceļojuma veidošana ir ļoti noderīga un interesanta pieredze, kas ļauj attīstīt fantāziju un domāšanu, taču ir arī jādomā par visādiem faktoriem, kas varētu aizkavēt ceļojumu kādā valstī, piemēram, lieli satiksmes ierobežojumi, laikapstākļi, utt.
…
Grupas ceļojums – Kanāda (Rīga-Toronto-Rīga)