Author:
Evaluation:
Published: 31.08.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Ceturtā vara jeb masu informācijas līdzekļi un to ietekme', 1.
Extract

Visos masu informācijas līdzekļos cilvēki ikdienā uzzina daudz jauna. Šīs ziņas var ietekmēt viņu lēmumus, un es uzskatu, ka lielā mērā.
Masu informācijas līdzekļos, kā televīzija, radio, internets u.c., tiek demonstrētas reklāmas. Protams, lielākajai daļai televīzijas skatītāju nepatīk, ka viņu iecienīto pārradi pēkšņi uz nenosakāmu laiku pārtrauc reklāmas raidīšana. Bet diemžēl tā notiek visos Latvijas sabiedriskajos televīzijas un radio kanālos. Bet bieži vien reklāmas ne tikai traucē, bet ir noderīgas, jo tajās ieklausoties var uzzināt par jaunu preču parādīšanos veikalos, to cenām, dažādiem pasākumiem un pakalpojumiem. Protams, jo labāka būs reklāma, jo lielāka iespējamība, ka pircējs izvēlēsies tieši tajā piedāvāto. Tā arī notiek.…

Author's comment
Atlants