-
Labdarības biedrības Labdaris.lv mārketinga analīze
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Organizācijas saimnieciskā darbība | 3 |
1.1. | Pēdējo gadu darbības rezultāti | 4 |
1.2. | Attīstības gaita un tendences | 5 |
1.3. | Priekšlikumi saimnieciskās darbības uzlabošanai | 7 |
2. | Organizācijas mārketinga darbība | 8 |
2.1. | Mārketinga funkcijas | 8 |
2.2. | Biedrības klientūra un / vai patērētāji | 9 |
2.3. | Konkurenti un konkurētspēja | 10 |
2.4. | Mārketinga komunikācijas efektivitāte | 11 |
Mārketinga audita izziņa | 12 | |
Secinājumi | 26 | |
Priekšlikumi | 27 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 28 |
Secinājumi
1. Biedrība Labdaris.lv ir bezpeļņas organizācija, kurai ir skaidri noteikti mērķi, uz kuriem tā efektīvi tiecas, izmantojot dažādus mārketinga paņēmienus, lai piesaistītu aizvien vairāk cilvēkus, kas varētu sniegt palīdzību ziedojot.
2. Mērķauditorija biedrībai Labdaris.lv lielākoties ir jaunas māmiņas un pensionāri, kas emocionālāk uztver palīdzības lūdzēju stāstus un ir gatavi ziedot vismaz nelielas summas, taču regulāri, kā arī turīgi cilvēki, kas ziedo, lai pašapliecinātos un paaugstinātu pašapziņu.
3. Mārketings ir neatņemama Labdaris.lv ikdienas sastāvdaļa, jo pētījumu rezultātā tika noskaidrots, ka pateicoties tam cilvēki atkal sāk uzticēties šai biedrībai un nepakļaujas nomelnošanai, bet atsaucas uz rīkotajiem pasākumiem un biežāk paši iesaistās dažādās aktivitātēs, lai redzētu kā notiek ziedojumu vākšana.
Priekšlikumi
1. Lai turpinātu atgūt labo slavu, komunikācijas nodaļas vadītājai nepārtraukti ir jāievāc informācija par saziedotajām naudas summām un laicīgi tās jāizvieto biedrības mājaslapā, lai cilvēki justos droši par savu ziedoto naudu un sekotu līdzi vēl nepieciešamās naudas summas apjomam.
2. Reklāmas efektivitātes uzlabošanai biedrības vadībai būtu nepieciešams aicināt palīdzības lūdzējus piedalīties video materiālu uzņemšanā, izklāstot savu stāstu un aicinot sabiedrību nepalikt vienaldzīgiem, un vēlāk tos publicēt sociālajos tīklos.
3. Pasākumu organizatorei ir nepieciešams censties ikreiz aicināt uz labdarības pasākumiem sabiedrībā atpazīstamus cilvēkus, kas neatteiktos kļūt par pasākumu vēstnešiem un rosinātu ikvienu kā ieraksties uz šiem svētkiem, tā arī palīdzēt cilvēkiem atveseļoties un kļūt laimīgiem ziedojot.
…
Darbā tiek apkopota prakses laikā iegūtā informācija un pieredze, veicot labdarības biedrības mārketinga analīzi. Aprakstīta biedrības saimnieciskā darbība, mārketinga darbība (konkurenti, klientūra, mārketinga komunikācijas efektivitāte), kā arī veikts mārketinga audits.
