Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Kustību rotaļas pirmsskolas vecuma bērnu izglītības sistēmā', 1.
  • Summaries, Notes 'Kustību rotaļas pirmsskolas vecuma bērnu izglītības sistēmā', 2.
  • Summaries, Notes 'Kustību rotaļas pirmsskolas vecuma bērnu izglītības sistēmā', 3.
  • Summaries, Notes 'Kustību rotaļas pirmsskolas vecuma bērnu izglītības sistēmā', 4.
  • Summaries, Notes 'Kustību rotaļas pirmsskolas vecuma bērnu izglītības sistēmā', 5.
  • Summaries, Notes 'Kustību rotaļas pirmsskolas vecuma bērnu izglītības sistēmā', 6.
  • Summaries, Notes 'Kustību rotaļas pirmsskolas vecuma bērnu izglītības sistēmā', 7.
Extract

Veidojot bērnos kustību iemaņas, svarīga ir bērna un pieaugušā gatavība sadarbībai atbilstošos apstākļos, radot darbības motīvus, palīdzot bērnam, uzslavējot, labojot kļūdas, tādējādi radot pozitīvu emocionālo fonu. Interese par kustībām, par sportu jāveido, jānostiprina iespējami agrāk – jau no zīdaiņa vecuma.
Galvenie uzdevumi pirmsskolas vecuma bērnu fiziskajā attīstībā ir nostiprināt veselību, nodrošinot pietiekamu pamatkustību apguvi ( soļošana, skriešana, rāpošana, līdzsvars, mešana, lēcieni), attīstīt fiziskās īpašības – veiklību, ātrumu, spēku, izturību, lokanību, līdz ar to veidojot pareizu stāju, radīt ieradumu un vajadzību nodarboties ar sportu.
Vai esat kārdeiz pavērojuši, redzējuši bērna acis, sejas izteiksmi, emocijas, kad viņš pirmo reizi noķēris mesto bumbu vai iesitis bumbu vārtos, vai pārmetis kūleni, vai pārlecis lecamaukliņai? Tas ir neizsakāms prieks, lepnums un pārliecība par saviem spēkiem! Šim veiksmīgajam vingrinājumam sekos vēlme vēl kaut ko paveikt, vēl kaut ko iemācīties, ja mēs, pieaugušie, šo iespēju bērniem neliegsim. Tāpēc, pedagogi un vecāki, darīsim visu, lai mūsu bērni augtu kustīgi, veseli, dzīcespriecīgi!

Author's comment
Atlants