Evaluation:
Published: 16.03.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Definīcijas tirgzinībās', 1.
  • Summaries, Notes 'Definīcijas tirgzinībās', 2.
  • Summaries, Notes 'Definīcijas tirgzinībās', 3.
  • Summaries, Notes 'Definīcijas tirgzinībās', 4.
Extract

Zilā okeāna stratēģija – biznesa stratēģija, kas dod iespēju izvairīties no tiešas konkurences.

SMART metode – Specific, Measurable, Attainable, Realistic, Time bound.

Stratēģija – veids, kā plānojam sasniegt noteikto mērķi.

Cenu veidošanas stratēģijas – krējuma nosmelšana (augsta cena atbilst produkta augstai kvalitātei), tirgus iegūšanas cena (zemāka cena nekā konkurentiem), prestiža cenas, aktīvā cenu veidošana (neņem vērā konkurentus, izmanto līderi), zemu cenu stratēģija, zemu cenu ar turpmāku paaugstināšanu stratēģija.

Tirgus līdera stratēģijas – tirgus paplašināšana, tirgus daļas aizstāvēšana, tirgus sekotāja un nišas stratēģijas.

Produkta dzīves cikls – ieviešana, izaugsme, briedums, noriets. Ir laika periods no produkta ieviešanas līdz tā ražošanas un pārdošanas pārtrsaukšanai.

Atlants