Author:
Evaluation:
Published: 30.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 1.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 2.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 3.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 4.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 5.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 6.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 7.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 8.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 9.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 10.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 11.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 12.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 13.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 14.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 15.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 16.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 17.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 18.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 19.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 20.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 21.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 22.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 23.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 24.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 25.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 26.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 27.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 28.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 29.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 30.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 31.
  • Research Papers 'Sociālie tīkli kā ikdienas uzziņas avoti jauniešiem Latvijā', 32.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Jēdzienu skaidrojumi    4
1.  Sociālie tīkli un to lietojums    6
2.  Aptaujas datu analīze    8
2.1.  Inovāciju informācijas avoti    16
  Secinājumi un priekšlikums    17
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    18
Extract

Secinājumi un priekšlikums
Apkopojot un izanalizējot iegūtos datus varēja secināt ka pētījumā izvirzītā hipotēze - jauniešiem sociālajos tīklos iegūtā informācija šķiet pietiekama un pilnvērtīga ikdienas vajadzībām - apstiprinājās. To pierādīja gan iegūtie dati no aptaujām par problēmu vispārinātā veidā, kas tika izplatītas elektroniskā veidā, gan arī pārbaudot izvirzīto hipotēzi uz konkrētu situāciju – analizējot studentu mājās darbus par to, kādus avotus studenti izmanto, meklējot informāciju par atkualitātēm inovāciju jomā.
Pētījuma mērķis tika veiksmīgi sasniegts un uzdevumi izpildīti, jo pēc veiktās aptaujas tika noskaidroti un izpētīti jauniešu paradumi attiecībā uz aktuālās informācijas iegūšanu, izmantojot sociālos tīklus vai citus informācijas avotus. Mērķi sasniedzot varēja secināt, ka patreiz jauniešu vidū informācijas gūšanas nolūkos visaktīvāk tiek lietoti sociālie tīkli un interneta resursi, pamazām aizstājot tādus tradicionālos informācijas sniedzējus kā televīzija, preses izdevumi, un īpaši radio.
Nozīmīgākie secinājumi darbu noslēdzot:
• no aptaujātajiem respondentiem ikdienā: 95% izmanto sociālos tīklus, televīziju skatās tikai 20.3%, radio klausās 46%, bet preses izdevumus lasa 24%, kas norāda uz sociālo tīklu nozīmi jauniešu ikdienā;
• no aptaujātajiem respondentiem ikdienā: 24% skatās informatīvas televīzijas pārraides, 8% klausās informatīvas radio pārraides, bet preses izdevumus par biznesu lasa 19% un uz kultūru, vēsturi un zinātni balstītus preses izdevumus lasa tikai 16%, kas liecina par to, ka jauniešu interese par masu mediju sniegto informāciju ir zema;
• jauniešu vidū vecumā no 19-28 sevišķu lielu popularitāti ir guvuši galvenokārt ārzemju sociālie tīkli kā Facebook, Twitter, Instagram un arī pašmāju Draugiem.lv, kas ikdienā tiek izmantots ne vien izklaidei, bet arī informācijas gūšanai par dažādām tēmām, kā arī tiek izmantoti mācību procesos;
• 78.4% no aptaujātajiem respondentiem uzskata, ka ikdienā iegūtās informācijas daudzums ir pietiekami aktuāls un kvalitatīvs, bet tikai 21.7% no respondentiem uzskata, ka informācija neatbilst viņu prasībām.

Author's comment
Atlants