Author:
Evaluation:
Published: 28.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 1.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 2.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 3.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 4.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 5.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 6.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 7.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 8.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 9.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 10.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 11.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 12.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 13.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 14.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 15.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 16.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 17.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 18.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 19.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 20.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 21.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 22.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 23.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 24.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 25.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas prakses atskaite', 26.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
  Pirmsskolas izglītības iestādes audzināšana un mācību procesa vispārējās izpēta    5
  Konstruktīvs pašvērtējums    8
  Bērnu ikdienas darbību vadība    10
  Prakses dienasgrāmata    17
  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    22
  Izmantotā literatūra    23
Extract

Konstruktīvs prakses pašvērtējums
Manas iecerētās velmes prakses laikā realizējās, izpildīju uzstādītos mērķus un uzdevumus ar gandarījuma sajūtu par paveikto. Un secināju, ka esmu izvēlējusies sev piemērotu kvalifikāciju, kas man interesē. Jo es vēlos, lai bērnam tiktu sniegta kvalitatīvs audzināšanas process, jo agrīnajā pirmsskolas vecumā attīstās bērnu personība, pašcieņa, attīstās saskarsmes prasmes un iemaņas un bērns sāk izprast sociālās lomas.
Pateicoties pozitīvai komunikācijai ar vadītāju, pedagogiem un bērniem spēju sevi veiksmīgi sagatavot darbam ar bērniem. Izjutu, ka bērni ir atsaucīgi un ieinteresēti, kā arī izpildīja manus norādījumus nodarbību laikā. Uzskatu, ka labi man izdevās, plānot aktivitātes, balstoties uz bērnu spējām, tās nebija bērnam neizprotamas un izraisīja pozitīvas emocijas. Aktivitātes laikā saskāros arī nelielām problēmām, kā bērnu izklaidība, bet, manuprāt, veiksmīgi, bez lieliem starpgadījumiem, spēju risināt šīs problēmas. Dažās no nodarbībām, man trūka pieredzes, it īpaši prakses sākumā, kā ar bērniem strādāt, lai viņi izprastu manu vēstījumu. Bet prakses nobeigumā, manas prasmes bija pilnveidojušās.
Turpmākajā prakses laikā es vēlētos izmēģināt novadīt kādu teātri, domāju, ka tas būtu interesanti, gan man, gan bērniem. Kā arī turpmāk praksē vēlētos vairāk veidot komunikāciju ar vecākiem, jo tās gandrīz nebija nemaz.

Atlants