Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 1.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 2.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 3.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 4.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 5.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 6.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 7.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 8.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 9.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 10.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 11.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 12.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Izskaidrojoši ilustratīvā metode    4
  Reproduktīvā metode    5
  Heiristiskā metode    6
  Pētnieciskā metode    7
  Stratēģijas un izvēles nosacījumi    8
  Metožu klasifikācija    9
  Kā zināt, ka metode izvēlēta pareizi?    10
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Secinājumi
No visām mācību metodēm nav vienas tādas, kas derētu ikvienam. Katrai metodei ir savi plusi, mīnusi, pielietošanas nosacījumi un devums, ko tā sniedz mācību procesā. Galvenais vienmēr izvēlēties mācību metodi atbilstoši situācijai, skolotāja un skolēnu vēlmēm, iespējām, mācību stundas tematam, mērķim, uzdevumiem.
Metodes izvēle ir neizsakāmi svarīga, tā ir kā atspēriena punkts veiksmīgai nodarbībai, mācību stundai, mācību vielas apgūšanai.
Manuprāt, viena no labākajām metodēm ir tieši pētnieciskā metode, jo tajā skolēniem tiek dota iespēja darboties ļoti daudz tieši pašiem – pētīt, uzzināt, analizēt. Tomēr arī es nepieturētos pie vienas metodes, katrai situācijai, mācību nodarbībai, gaidāmajai mērķauditorijai un, protams, darba vēlamajam rezultātam, ir nepieciešama sava, individuāla pieeja.

Author's comment
Atlants