Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Stājas korekcija klases audzinātājas ikdienā', 1.
  • Essays 'Stājas korekcija klases audzinātājas ikdienā', 2.
  • Essays 'Stājas korekcija klases audzinātājas ikdienā', 3.
Extract

Manuprāt, pirmais svarīgākais uzdevums ir nodrošināt telpā svaigu gaisu. Pirms katras nodarbības klase ir jāizvēdina, un , ja bērns nepārtraukti stundas laikā žāvājas, tas nozīmē, ka telpā pietrūkst skābeklis. To var noteikt arī ne tikai pēc tā, ka bērni sāk žāvāties, kad gaiss kļūst smacīgs, tad liekas, ka ir grūti elpot un ķermenis sāk justies savārdzis. Šādā situācijā ir jāatver logs , taču logs jāatver tā, lai vējš nepūš virsū skolēniem. Vējš var sapūst skolēnu muguras, kaklus un no tā bērns var saaukstēties, tāpēc, kad logs ir atvērts, tad bērnam ir jāuzprasa vai vējš nepūš virsū.
Kā nākošais uzdevums, ko es sev izvirzu ir nodrošināt bērniem stundās ne tikai zinību uzkrāšanu, taču arī kustīgu stundu. Maziem bērniem ir grūti nosēdēt 40 minūtes mierīgi sēžot skolas solā, tāpēc klases audzinātājam ir svarīgi bērnus pakustināt, pietam pakustināt ne šā, ne tā, bet gan kustinot palīdzēt attīstīt viņiem muskuļus.…

Author's comment
Atlants