Evaluation:
Published: 05.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Alternatīvo skolu pedagoģisko procesu organizācijas analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Alternatīvo skolu pedagoģisko procesu organizācijas analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Alternatīvo skolu pedagoģisko procesu organizācijas analīze', 3.
  • Summaries, Notes 'Alternatīvo skolu pedagoģisko procesu organizācijas analīze', 4.
  • Summaries, Notes 'Alternatīvo skolu pedagoģisko procesu organizācijas analīze', 5.
  • Summaries, Notes 'Alternatīvo skolu pedagoģisko procesu organizācijas analīze', 6.
  • Summaries, Notes 'Alternatīvo skolu pedagoģisko procesu organizācijas analīze', 7.
Extract

Skola
Tradicionālā skola.
Zināšanu, prasmju un iemaņu attīstīšana. Mērķis ir izaudzināt humānu personību, kuras pamatā it brīvības, atbildības un atbildības vienība, kas attīstās un veidojas darbībā, un sekmēt audzēkņu aatieksmes veidošanos.

Montesori skola.
Svarīgākie principi ir: individualitāte, brīvība, ārējo jūtu veidošana. Cilvēka izglītība jādibina uz zinātniskiem pamatiem un skolotājiem ir jābūt zinātniski sagatavotiem. Skola savu praksi cieši saista ar teorētiskām atziņām par bērna būtību un attīstību.

Valdorfa skola.
Skolai jāsekmē skolēna spējas atvērties dzīvei un katrā mācībvielā jāatklāj cilvēktēls.…

Author's comment
Atlants