Author:
Evaluation:
Published: 27.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 1.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 2.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 3.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 4.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 5.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 6.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 7.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 8.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 9.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 10.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 11.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 12.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 13.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 14.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 15.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 16.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 17.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 18.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 19.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 20.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 21.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 22.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 23.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 24.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 25.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 26.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 27.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 28.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 29.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 30.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 31.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 32.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 33.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 34.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 35.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma informācija    6
1.1.  Uzņēmuma un nozares raksturojums    6
1.2.  Pakalpojuma rakturojums    7
1.2.1.  Pakalpojuma sniegšanas koncepcija    7
1.2.2.  Skrituļslidas apraksts    8
1.3.  Tirgus analīze    9
1.3.1.  Tirgus definīcija    9
1.3.2.  Tirgus ietilpība    11
1.3.3.  Galvenie tirgus konkurenti un to salīdzinājums    11
1.4.  Mārketinga stratēģija    12
1.4.1.  Pakalpojuma noiets    12
1.4.2.  Cenu politika    13
1.4.3.  Reklāma    14
1.5.  Ražošanas plāns    15
1.5.1.  Telpas    15
1.5.2.  Sagādes process    15
1.6.  Uzņēmuma struktūra    16
1.7.  Svarīgāko biznesa plāna pasākumu grafiks    17
1.8.  Risks un problēmas    17
2.  Finanšu informācija    19
2.1.  Realizācijas apjomu prognoze    19
2.2.  Finanšu aprēķini 2010. gadam    20
2.3.  Finanšu aprēķini 2011. gadam    21
2.4.  Finanšu aprēķini 2012. gadam    23
2.5.  Finanšu rādītāju analīze    24
  Secinājumi    26
  Bibliogrāfiskais saraksts    27
  PIELIKUMI    29
Extract

Studiju darba tēma ir biznesa plāna izstrāde saimnieciskās darbības uzsākšanai. Biznesa plāns ir dokuments, kurā saplāno uzņēmējdarbību noteiktam laika posmam. Jaundibinātā uzņēmuma darbība tiek plānota 3 gadiem.
SIA „X” piedāvā apmeklēt skrituļslidotavu Liepājā. Tradicionāli cilvēki pieraduši braukt ar skrituļslidām laukā, taču tas nav droši, īpaši bērniem, un pastāvīgi, tajā ziņā, ka laukā ir patīkami skrituļot tikai siltajā sezonā. Skrituļslidotavā ir iespējams apgūt braukšanas prasmes dažāda vecuma apmeklētājiem jebkurā sezonā, kā arī piedalīties sacensībās un rīkot sporta svētkus bērniem un ģimenēm. Kā papildus pakalpojums tiek piedāvāta speciāli izstrādāta rehabilitācijas programma bērniem. Uzņēmuma mērķis ir apmierināt klientu vajadzības, savienojot izklaidi ar veselīgu un aktīvu atpūtu vienuviet.
Pašlaik Liepājas tirgū nav neviens uzņēmums, kurš piedāvātu skrituļslidotavas apmeklēšanas iespējas. Uz doto brīdi SIA „X” ir iespēja aizņemt šo nelielo, bet brīvo nišu. Liepājas sporta aktivitāšu organizēšanai ir augoša tendence. Liepājas pašvaldība pēc iespējas atbalsta sporta struktūras attīstību. Neskatoties uz to, ka krīzes dēļ nācās slēgt un apvienot vairākas sporta skolas, stadions „Daugava” tomēr tika remontēts, kā arī Olimpiskais centrs tika uzcelts. Liepāja ir sporta pilsēta, cilvēki ne tikai, atbalsta sportistus, bet arī paši piedālās sporta aktivitātēs.
Studiju darba mērķis - pārbaudīt biznesa plāna idejas dzīvotspēju realajā vidē.
Studiju darba uzdevumi:
1)konkretizēt biznesa plāna ideju, izpētot situāciju attiecīgajā nozarē;
2)pārdomāt un atspoguļot pašreizējo situāciju;
3)balstoties uz statistikas datiem, matemātiskiem aprēķiniem, kā arī ekspertu viedokļiem, izkristalizēt konkrētus ciparus, kurus ņemt par pamatu prognozēšanai;
4)izdarīt pieņēmumus, prognozes par nākotnes perspektīvām;
5)uzsvert uzņēmējdarbības stiprās un vājās puses, salīdzināt tās ar konkurentiem;
6)pārbaudīt idejas stabilitāti un atdevi, veicot nepieciešamos aprēķinus.
Darba mērķa sasniegšanai pārsvarā tiks izmantotas empīriskās pētīšanas metodes – aptauja, statistika, ekspertu metode.
Darba pamatā ir izmantoti interneta resursi un Latvijas valsts statistikas dati.…

Author's comment
Atlants