Evaluation:
Published: 16.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 1.
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 2.
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 3.
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 4.
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 5.
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 6.
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 7.
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 8.
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 9.
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 10.
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 11.
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 12.
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 13.
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 14.
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 15.
  • Research Papers 'Pieaugušo izglītība Japānā', 16.
Extract

Nobeigums
Zināšanu sabiedrības veidošanās. Straujās tehnoloģiju attīstības laikā, un Informācijas orientācija radīja pamatu zināšanām, lai tās kļūtu atslēgas jēdziens
biedrībām. Darba dzīve mainās ar prasībām pēc zināšanām. Vispārējās un īpašās
prasmes, kompetences un personības attīstība, ir aspekti, kas raksturo definīciju
zināšanu sabiedrības darba vietā. Zināšanu sabiedrības locekļi ir arī dalībnieki darba dzīvē. Viņiem ir nepieciešams iegūt un attīstīt sevi. Kopumā referātā var redzēt to, ka japāņi nopietni attiecas uz skolu un izglītību. Neļaujot mācīties un strādāt vienlaicīgi varam secināt par japāņu nostāju un to, ka mācības ir nopietns un atbildīgs process kuru nevajadzētu traucēt. Patstāvīgie testi un pārbaudījumi darba vietās un skolu iestājeksāmeni ir vēl viens pierādījums tam cik nozīmīga ir izglītība un kārtīgs darbs japāņiem.

Author's comment
Atlants