Author:
Evaluation:
Published: 27.08.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Summaries, Notes 'Demonstrēšana', 1.
  • Summaries, Notes 'Demonstrēšana', 2.
  • Summaries, Notes 'Demonstrēšana', 3.
  • Summaries, Notes 'Demonstrēšana', 4.
  • Summaries, Notes 'Demonstrēšana', 5.
  • Summaries, Notes 'Demonstrēšana', 6.
  • Summaries, Notes 'Demonstrēšana', 7.
Extract

Izkaisa uz galda smalki samaltus piparus. Ar vilnas drāniņu paberzē sintētiskā materiāla karoti, pēc tam to tuvina uz galda izbērtajai vielai. Novēro, ka šo vielu smalkie graudiņi „lec” uz augšu un aplīp ap sintētiskā materiāla karotītes.
Demonstrējums ļauj skolēniem noskaidrot, ka berzējot divas sintētiskas vielas vienu pret otru, rodas statiskā elektrība, tāpēc viena viela spēj pievilkt citu. Veikt pārrunas pēc demonstrējuma.
8. demonstrējums
2.klasē apgūstot tematu „Gaiss”, skolotāja kopā ar skolēniem demonstrē eksperimentu par gaisa nozīmi cilvēka dzīvē, aizturot elpu. Pēc demonstrējuma skolēni izdara secinājumus par gaisa nepieciešamību.
9. demonstrējums
3. klasē apgūstot tematu „Gaiss” pedagogs demonstrē eksperimentu, kur katliņā ielej nedaudz ūdens. Uz pudeles kakla stingri uzvelk balonu. Ieliek pudeli katliņā, lēnām silda ūdeni katliņā. Līdzko ūdens sāks vārīties, pudele sakarsīs un arī gaiss pudelē kļūst karsts. Demonstrējums ļauj skolēniem noskaidrot, ka gaiss var būt arī karsts. Pēc demonstrējuma notiek pārrunas.

Atlants