Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
  • Research Papers 'Mūzikas industrijas nākotne Platforma.lv vietnē', 1.
  • Research Papers 'Mūzikas industrijas nākotne Platforma.lv vietnē', 2.
  • Research Papers 'Mūzikas industrijas nākotne Platforma.lv vietnē', 3.
  • Research Papers 'Mūzikas industrijas nākotne Platforma.lv vietnē', 4.
  • Research Papers 'Mūzikas industrijas nākotne Platforma.lv vietnē', 5.
  • Research Papers 'Mūzikas industrijas nākotne Platforma.lv vietnē', 6.
  • Research Papers 'Mūzikas industrijas nākotne Platforma.lv vietnē', 7.
  • Research Papers 'Mūzikas industrijas nākotne Platforma.lv vietnē', 8.
  • Research Papers 'Mūzikas industrijas nākotne Platforma.lv vietnē', 9.
  • Research Papers 'Mūzikas industrijas nākotne Platforma.lv vietnē', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Internets un mūzikas industrija    4
  Platforma.lv apraksts    6
  Mūzikas industrijas nākotne Platforma.lv    8
  Izmantotās literatūras saraksts    10
Extract

Mēs, "Platforma", pamazām pārtopam par kvalitatīvu digitālo mūzikas platformu internetā, kur apkopota praktiski visa Latvijā radītā mūzika, sākot no klasikas līdz šlāgerim. Katram izpildītājam, kas ar mums sadarbosies, vietnē tiks veltīta atsevišķa sadaļa, un tur bez maksas būs pieejamas visas viņa dziesmas, tām radītie videoklipi, intervijas, jaunākās ziņas, tāpat arī saites uz citiem portāliem, kur meklējama viņa mūzika. Savukārt klausītājs pats varēs salikt dziesmu secību, kādā vēlas tās dzirdēt. Šobrīd mēs esam paveikuši apmēram trešdaļu no iecerētā.
Mūsu doma ir pelnīt no reklāmdevējiem. Kamēr digitālajai vietnei ir trīs četri tūkstoši apmeklētāju dienā, tikmēr reklāmdevējiem mēs neesam interesanti. Tajā brīdī, kad pastāvīgo lietotāju skaits sasniegs divdesmit tūkstošus, mēs kļūsim pievilcīgs kā medijs.
Ja pusgada laikā mums tas neizdosies, tad ir jāsāk darīt kaut kas cits. Patiesībā jau šis ir tāds izaicinājuma laiks, kurā noskaidrosies - varam mēs vai ne. Finansiālie apstākļi nav no spožākajiem, tomēr radies prieks strādāt, jo ir izvirzīts mērķis, uz kuru tiekties. Nevar noliegt, ka treknie gadi mūzikas industrijas pārstāvjiem bija sagrozījuši galvu, galvenokārt tika domāts, kā pēc iespējas vairāk nopelnīt ar klišejiskas patēriņa mūzikas radīšanu. Tagad mēs atkal pārliecināmies, ka dzīvotspējīgākie projekti ir tie, kas liek cilvēkam domāt, kam ir pievienotā vērtība.5

Author's comment
Atlants