Evaluation:
Published: 10.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība ar mājturības un tehnoloģiju dominanti', 1.
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība ar mājturības un tehnoloģiju dominanti', 2.
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība ar mājturības un tehnoloģiju dominanti', 3.
Extract

Rūķis aicina bērnus izrotāt kokus ar rudens lapām.
- Bet kā lai tiek augšā kokā? Kā lai zina, cik liels ir koks? Cik daudz lapu vajag?
-Jādodas koks apskatīt, nomērīt!
Rūķis mudina bērnus paņemt balto burvju raķeti un uzlidot augšā virs koku galotnēm, aplidot kokam apkārt, laisties no koka zara uz zaru utt .(bērni daļēji atskrūvē PVA līmes korķīti un slidina līmes zīmuli pa zīmēšanas lapu).
Raķete atstāj aiz sevis baltas pēdas (zīm. Lapa ir noklāta dažādās vietās ar līmi).
Kad rūķis ir apskatījis lielo koku, viņš ķeras pie darba – ņem raibās rudens lapas un kaisa tās pāri koka zariem (bērni drupina sausās lapas vir saviem zīmētajiem kokiem).
Tad uzpūš vējš. Koki sāk locīties un šūpoties vējā (bērni paceļ savas zīmēšanas lapas un pakustina, imitējot koku šūpošanos vējā).
Skolotāja un bērni vairākkārt drupina koku lapas virs „kokiem” un pēc tam paceļ zīmēšanas lapu, ļaujot liekajām koku lapām nobirt uz galda.
Noslēguma daļā rūķis rosina izveidot krāsaino rudens mežu no jauniegūtajiem bērnu darbiem.

Author's comment
Atlants