Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Patērētāju zināšanu un attieksmes pētīšana', 1.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju zināšanu un attieksmes pētīšana', 2.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju zināšanu un attieksmes pētīšana', 3.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju zināšanu un attieksmes pētīšana', 4.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju zināšanu un attieksmes pētīšana', 5.
Extract

Tika izvēlēts konkrēts produkts - tosters un veikta tā analīze pēc sekojošas shēmas:
1.produkta patēriņa efekta raksturojums;
2.produkta parametru, kas tiek analizēti, veidojot patērētāju attieksmi raksturojums un savs novērtējums, norādot parametru svarīguma secību (rangu);
3.kuri no šiem parametriem man būtu determinējošie kritēriji, veicot pirmspirkuma salīdzināšanu un kāpēc;
4.asociācijas tīkla, kas parāda zināšanu organizāciju par šo produktu izveide;
5.jautājumi, kādus vajadzētu uzdot patērētājiem, lai firma varētu noskaidrot patērētāju:
„objektīvās” zināšanas;
„subjektīvās” zināšanas.…

Author's comment
Atlants