• Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai

     

    Research Papers30 Pedagogy

Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 1.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 2.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 3.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 4.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 5.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 6.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 7.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 8.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 9.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 10.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 11.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 12.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 13.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 14.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 15.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 16.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 17.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 18.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 19.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 20.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 21.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 22.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 23.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 24.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 25.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 26.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 27.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 28.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 29.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 30.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 31.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 32.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 33.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 34.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 35.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 36.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 37.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 38.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 39.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 40.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 41.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 42.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 43.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 44.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 45.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 46.
  • Research Papers 'Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai', 47.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas atziņas par saskarsmes prasmēm 3 – 4 gadu vecumposmā    5
1.1.  Saskarsmes prasmes terminaskaidrojums    5
1.2.  3 – 4 gadus vecu bērnu raksturojums pētījuma kontekstā    10
1.3.  Pieaugušo paraugs – saskarsmes prasmju veidotājs    15
2.  Pedagoģisko paņēmienu izstrādepe dagogu komandai 3 – 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai    20
2.1.  Pētījuma metožu, gaitas rakturojums    20
2.2.  Situāciju analīzepirmsskolā X    21
  Secinājumi    37
  Literatūras un citu avotu saraksts    38
Extract

Secinājumi
Jebkura mijiedarbība starp cilvēkiem ir saskarsme un tās galvenā funkcija ir apmierināt cilvēka sociālās vajadzības.
Cilvēks saskarsmē izmanto gan verbālos, gan neverbālos saskarsmes līdzekļus.
Pirmās saskarsmes iemaņas bērns apgūst jau ģimenē, pirmskolā gūstot iespēju paplašināt savas iemaņas, sadarbībā ar skolotāju un citiem bērniem.
Saskarsmes process pirmskolā būs efektīvs, ja pedagoģiskajā procesā tiek ievērotas bērna individuālās īpatnības.
Bērna personības attīstība un sadarbības prasmju veidošana noris gan saskarsmē ar pieaugušo, gan vienaudžiem.
Pieaugušā paraugs ietekmē bērna darbību, tādēļ tam ir svarīga nozīme bērna saskarsmes aktivizēšanā.
Pozitīva vide un attieksme nosaka to, cik veiksmīgas būs bērna attiecības ar citiem cilvēkiem.
Pieaugušais ir ļoti nozīmīgs un pat galvenais saskarsmes iemaņu apgūšanā visā pirmsskolas periodā.
Sadarbība ar pieaugušo ietekmē arī bērnu savstarpējo kontaktu rašanos.
Saskarsme ar pieaugušo ir ļoti būtiska bērna 3 – 4 gadu vecumā, līdz vecākajā pirmsskolas vecumā ievērojamu vietu ieņem saskarsme ar vienaudžiem.
Pedagogs ir paraugs un palīgs bērnam, veidojot pozitīvu attieksmi pret sevi, tas stimulē bērnu darboties, veidot saskarsmi ar vienaudžiem.
Kopīgi sadarbojoties rotaļās bērni gūst savstarpējās saprašanās pieredzi, veidojas labvēlīgas attiecības starp bērniem, rodas simpātijas.
Saskarsmes prasmju attīstībā rotaļās svarīga nozīme ir pedagogam, kurš palīdz vadīt, organizēt rotaļu, attīsta sadarbību un sniedz atbalstu.
Lai veicinātu labas saskarsmes prasmes, svarīgi, lai visa pedagogu komanda darbotos vienoti, pēc vieniem noteikumiem, kuri ir skaidri saprotami bērniem.

Author's comment
Atlants