-
Testu veidošana, izmantojot programmēšanas valodu "Visual Basic for Applications"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 5 | |
1. | Testi | 6 |
1.1 | Testu veidi | 6 |
2. | Visual Basic for Applications | 8 |
2.1. | Formas un vadības elementi | 9 |
2.2. | Lietotāja dialoga loga izveidošana | 10 |
2.3. | Vadības elementu ievietošana | 11 |
3. | Visual Basic for Application izmantošana testu veidošanā | 12 |
3.1. | Tests ar vienu pareizu atbildi | 13 |
3.2. | Tests ar vairākām pareizām atbildēm | 21 |
Secinājumi | 23 | |
Izmantotie informācijas avoti | 24 |
Darba mērķis: gūt priekšstatu, kā, izmantojot Microsoft Office lietojumprogrammās iebūvētos programmēšanas līdzekļus – programmēšanas valodu Visual Basic for Applications, var izveidot testus.
Darba uzdevumi:
1.Iepazīties ar testu veidiem, izpētīt to pozitīvās un negatīvās īpašības.
2.Apgūt VBA programmēšanas valodu.
3.Izveidot testus, izmantojot VBA programmēšanas valodu.
Hipotēze: Izmantojot testus, kas ir veidoti izmantojot VBA programmēšanas valodu, tiek samazināts laiks darbu labošanai, jo rezultāti tiek skaitīti automātiski.
Darbā izmantotās metodes: literatūras analīze, programmēšana, kompilēšana.
Tests ir standartizēts uzdevums, kura izpildes rezultāti ļauj vērtēt izpildītāja psihofizioloģiskos un personības raksturojumus, spējas, zināšanas, prasmes, iemaņas.
Testiem var izmantot dažādus jautājumu veidus, tai skaitā, atvērtus jautājumus, izvēles jautājumus, kā arī citus jautājumus.
Ir iespējams jautājumu aizpildīšanu sasaistīt ar automātisku atgriezenisko saiti, piemēram, pēc jautājuma atbildes respondents var nekavējoties saņemt informāciju par pareizo atbildi, vai var piedāvāt saites uz citiem interneta vai teksta resursiem.
1.1.Testu veidi
Pastāv ļoti dažādi uzdevumu veidi, ko izmanto zināšanu pārbaudei skolās. Šajā apakšnodaļā ir aprakstīti 4 no visizplatītākajiem testu veidiem. Ir dots katra uzdevumu veida apraksts, analizētas pozitīvās un negatīvās īpašības.
Patiesi/ nepatiesi apgalvojumi.
Šis ir viens no visvienkāršākajiem testu uzdevumu veidiem. Tiek dots kāds apgalvojums, un skolēnam jānosaka, vai tas ir patiess vai nepatiess. …
Es izvēlējos šo tēmu, jo mūsdienās mācību procesā arvien vairāk tiek izmantoti datori un citas modernās tehnoloģijas. Dažādas mācību datorprogrammas spēj uzskatāmā un interaktīvā veidā attēlot informāciju, tādējādi pedagogam ir vieglāk izskaidrot skolēniem mācību vielu un informācija ir vieglāk uztverama un saprotama. Dažādas datorprogrammas var tikt izmantotas ne tikai zināšanu apguvei, bet arī ļauj pārbaudīt skolēnu zināšanu līmeni, liekot viņam izpildīt dažādus uzdevumus par apgūto vielu testu veidā. Tieši tāpēc testu izmantošana atvieglo zināšanu novērtēšanu, jo iegūtie punkti tiek aprēķināti automātiski un skolotāji patērē mazāk laika darbu labošanai nekā iepriekš. Es uzskatu, ka testu izmantošana zināšanu pārbaudei ir piesaistošs process skolēniem.
