Author:
Evaluation:
Published: 07.05.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Plaukstdatori', 1.
  • Summaries, Notes 'Plaukstdatori', 2.
  • Summaries, Notes 'Plaukstdatori', 3.
  • Summaries, Notes 'Plaukstdatori', 4.
  • Summaries, Notes 'Plaukstdatori', 5.
  • Summaries, Notes 'Plaukstdatori', 6.
  • Summaries, Notes 'Plaukstdatori', 7.
  • Summaries, Notes 'Plaukstdatori', 8.
  • Summaries, Notes 'Plaukstdatori', 9.
  • Summaries, Notes 'Plaukstdatori', 10.
  • Summaries, Notes 'Plaukstdatori', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ko var paveikt ar datoriem    4
1.1.  Tīmeklis    4
1.2.  E-pasts    5
1.3.  Tūlītējā ziņojumapmaiņa    5
1.4.  Attēli, mūzika, filmas    5
1.5.  Spēles    5
2.  Datoru veidi    6
2.1.  Rokas datori    6
2.2.  Plaukstdators    6
3.  Plaukstdatori    7
4.  Plaukstdatoru attīstība    10
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

SECINĀJUMI
1. Datortehnoloģijas attīstās un pilnveidojas milzu ātrumiem, viss kļūst aizvien mobilāks, apjomīgāks, turklāt, samazinoties datortehnikas un preču izmēriem, ar laiku samazinās arī to cenas.
2. Datortehnoloģiju pluss vai mīnuss ir tas, ka tās noveco ātrāk morāli, nekā "fiziski", jo jaunas tehnoloģijas ienāk mūsu dzīvē ātrāk, nekā mēs spējam tās izmantot.

Author's comment
Atlants