Evaluation:
Published: 04.12.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Krāsu un burtu šrifta izmantošanas specifika reklāmā', 1.
  • Presentations 'Krāsu un burtu šrifta izmantošanas specifika reklāmā', 2.
  • Presentations 'Krāsu un burtu šrifta izmantošanas specifika reklāmā', 3.
  • Presentations 'Krāsu un burtu šrifta izmantošanas specifika reklāmā', 4.
  • Presentations 'Krāsu un burtu šrifta izmantošanas specifika reklāmā', 5.
  • Presentations 'Krāsu un burtu šrifta izmantošanas specifika reklāmā', 6.
  • Presentations 'Krāsu un burtu šrifta izmantošanas specifika reklāmā', 7.
Extract

Otrais negatīvais piemērs ko izvēlējās autors ir vides reklāma no ārzemju tirgus. Šajā reklāmā ir pārāk daudz informācijas, ko cilvēks braucot garām nemaz nevarēs saredzēt, tiek izmantotas pārāk daudz krāsas, kā arī īsti nav saprotama reklāmas vēsts ko uzņēmums ir vēlējies nosūtīt patērētājiem.
Tas tikai parāda to, cik mazs ir nepieciešams lai pieļautu kļūdas un sabojātu uzņēmuma reputāciju uz ilgu laiku. Autors uzskata ka reklāma ir kā mākslas darbs kas vēlas nodot ziņojumu, bet lai šo ziņojumu nodotu veiksmīgi ir jāpievērš uzmanība visam kas tiek likts reklāmas kompozīcijā.

Author's comment
Atlants