Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
  • Research Papers 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 1.
  • Research Papers 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 2.
  • Research Papers 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 3.
  • Research Papers 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 4.
  • Research Papers 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 5.
  • Research Papers 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 6.
  • Research Papers 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 7.
  • Research Papers 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 8.
  • Research Papers 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 9.
  • Research Papers 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 10.
  • Research Papers 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 11.
  • Research Papers 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 12.
  • Research Papers 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 13.
  • Research Papers 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma un sieriņu “Kārums” vēsture    4
2.  Uzņēmuma apraksts    5
2.1.  A/S „Rīgas Piensaimnieka” apgrozījums un peļņa    6
3.  Uzņēmuma produkcija    7
3.1.  Produkta līmenis    8
4.  Eksports un imports    9
4.1.  Latvijas preču eksports    9
5.  Pieprasījums    11
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
SECINĀJUMI
1) „Rīgas Piensaimnieks” šobrīd ražo 17 veidu biezpienu sieriņus „Kārums”, un uzņēmums specializējas jaunu biezpiena sieriņu ražošanā.
2) „Rīgas Piensaimnieks” pievērš ļoti lielu uzmanību biezpiena sieriņu „Kārums” koncentrē savas aktivitātes gan uz kvalitātes paaugstināšanu, gan uz mārketinga pētījumiem par patērētāja rīcību.
3) „Rīgas Piensaimnieks” izgatavo arvien jaunus biezpiena sieriņu veidus ar dažādām garšām un glazūrām ļoti lielā daudzveidībā, jo šis ir viens no paņēmieniem kā gūt uzvaru konkurences cīņā.
4) „Rīgas Piensaimnieka” biezpiena sieriņi „Kārums” ir neapšaubāmi tirgus līderi, jo kvalitāte ir visaugstākā, gan Latvijā, gan ārzemēs, un līdz ar to konkurents pārējiem analogu preču ražotājiem.

PRIEKŠLIKUMI
1) „Rīgas Piensaimniekam” vajadzētu palielināt ražošanu, radot vēl jaunu veidu biezpienu sieriņus „Kārums”.
2) „Rīgas Piensaimniekam” jāiekaro ārvalstu tirgus, piedāvājot savu kvalitatīvo un augstvērtīgo produkciju, radot konkurenci ārzemniekiem, tādā veidā popularizējot arī Latvijas vārdu pasaulē, jo Latvijā „Rīgas Piensaimnieka” ražotie biezpiena sieriņi „Kārums” jau ir neapšaubāms tirgus līderis.

Author's comment
Atlants