Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
  • Research Papers 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 1.
  • Research Papers 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 2.
  • Research Papers 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 3.
  • Research Papers 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 4.
  • Research Papers 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 5.
  • Research Papers 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 6.
  • Research Papers 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 7.
  • Research Papers 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 8.
  • Research Papers 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 9.
Extract

Kas ir mārketings? Parasti šo terminu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecības, reklāmu. Produktu pārdošana, protams, ir svarīga, taču ne vienīgā marketinga funkcija. Tā ir tikai mārketinga aisberga virsotne, bet pastāv arī pats aisbergs. Pirms pārdošanas ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam, jānosaka cena, jāizvēlas optimālais sadales kanāls un pārdošanas izvietojums, un tikai tad ar dažādiem reklāmas paņēmieniem var sākt virzīt preci uz konkrētu mērķtirgu. …

Author's comment
Atlants