-
SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 4 |
1.1 | PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU | 4 |
1.2. | UZŅĒMUMA DARBĪBAS MĒRĶI | 4 |
2. | PRODUKCIJAS UN PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 6 |
3. | TIRGUS ANALĪZE | 9 |
3.1. | MĒRĶTIRGUS NOTEIKŠANA | 9 |
3.2. | GALVENIE TIRGUS KONKURENTI | 10 |
4. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 13 |
4.1. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS VIRZIENI UN MĒRĶI | 13 |
4.2. | UZŅĒMUMA CENU POLITIKA | 14 |
4.3. | PREČU VIRZĪŠANA TIRGŪ | 16 |
4.3.1. | REKLĀMA | 17 |
4.3.2. | SABIEDRISKĀS DOMAS IETEKMĒŠANA | 17 |
4.3.3. | PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANA | 18 |
4.4. | SIA “PUĶU BODE” MĀRKETINGA ANALĪZE | 18 |
5. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA | 19 |
6. | UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS | 20 |
7. | RISKS UN PROBLĒMAS | 21 |
Darba izstrādāšanas mērķis ir iegūt praktiskas iemaņas patstāvīgā pētījuma darba izstrādāšanā, pamatojoties uz teorētisko zināšanu pielietojumu praksē.
Izpētes uzdevums ir iegūt informāciju par firmas darbības stratēģiju, izzināt faktorus, kas nosaka, kas nosaka noietu, ar kuriem var iegūt pārskatu un uzziņu par tirgu, izzināt pircēju, tirgotāju un konkurentu motivāciju un tirgus nišas, kā arī to attīstību. Šīs informācijas mērķis ir radīt vadīšanas pamatus uzņēmējdarbības plānošanai, stratēģijas un politikas izstrādāšanai, iekļaujot tajā tirgvedības instrumentus un līdzekļus.
Tirgus izpēte ir informācijas un konkrētu datu meklēšana, savākšana, izpētīšana, apkopošana, izvērtēšana, secinājumu izdarīšana, priekšlikumu izteikšana, problēmas vai jautājuma atrisināšana, firmas darbības uzlabošana, uzņēmuma iekšējās vides un tirgus ārējās vides sistemātiska novērošana un analīze.
Darba uzdevumi:
Iepazīties ar SIA “Puķu bode” (firmas vēsture un attīstība; pašreizējā darbība un nākotnes attīstības iespējas; firmas mērķpircēja raksturojums);
Noskaidrot tirgus pētījumu nozīmi uzņēmumā (tirgus izpētes procesa analīze; uzņēmuma darbības stratēģijas izvēle; mārketinga sistēmu raksturojums);…
SIA "Puķu bode" apraksts
