Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 1.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 2.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 3.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 4.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 5.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 6.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 7.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 8.
Extract

1968.g. sociālās uzvedības zinātnē tika iedibināts jauns virziens-patērētāju uzvedība.
Patērētāju uzvedības vieta
Ekonomikas zinātnevadībzinātne un tirgvedībapatērētāju uzvedība.
Psiholoģija, socioloģija, kulturoloģijasociālā uzvedībapatērētāju uzvedībakompleksa, humanitāra lietišķā zinātne.
Patērētāju uzvedība ir lietišķa zinātne, kuras uzdevumi:
Pētīt patērētāja uzvedību un lēmumu noturības psiholoģisko mehānismu;
Pētīt rīcības amortizāciju, iespējamās izmaiņas uzvedībā.
Patērētāju uzvedības izpētes priekšmets ir:
Patērētāju psiholoģiskās ietekmēšanas mehānisms;
Tā funkcionēšanas mērķtiecīga vadīšana;
Lēmumu un stratēģijas humānās virzības saglabāšana.…

Author's comment
Atlants