Evaluation:
Published: 10.06.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Cēloņsakarības kategorijas tapšana', 1.
Extract

Cilvēks ir zinātkāra būtne. Tiklīdz cilvēkbērns iemācās runāt, viņš cenšas izzināt pasauli, tādēļ uzdod neskaitāmus jautājumus, kas visbiežāk sākas ar vārdu „kāpēc”.
Sākotnēji, vēl pirms artikulētu skaņu izdošanas, bērns iepazīst pasauli ar maņu orgāniem. Viņš nejautā skaļi: „Kāpēc?”, taču šis jautājums vada viņa rīcību, kad ar tausti, redzi, dzirdi, garšu un ožu bērns aptver apkārt esošās lietas, parādības un procesus. Šī rīcība pierāda bērna saprašanu, to, ka viņam ir svarīgi zināt cēloņus pat visvienkāršākajām darbībām.…

Author's comment
Atlants