Author:
Evaluation:
Published: 03.04.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Summaries, Notes 'Rotaļu analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Rotaļu analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Rotaļu analīze', 3.
  • Summaries, Notes 'Rotaļu analīze', 4.
Extract

1. Bērnstrukturētā rotaļa
Lomu rotaļa
Rotaļa Ģimene.
Bērni savā starpā spēlē ģimeni, sadalot lomas.
Izvēloties personāžus izspēlē situācijas, attēlojot notikumus un attiecības saistībā ar savu pieredzi vai iztēli.
Skolotāja ierosina rotaļas tematu. Iedod tērpus, lai varētu iejusties tēlos. Iekārto atbilstoši vidi un palīdz izvēlēties personāžus.
Lomu rotaļa ir patstāvīga bērna darbība, kurā viņš kļūst subjekts, savas darbības saimnieks, radoši attēlojot redzēto, dzirdēto, uzņemoties konkrētu lomu
Pašvadītas mācīšanās caurviju prasmes -mācās apzināties savas darbības mērķi: izvēlēties, ar ko rotaļāsies; kurus materiālus izmantos un ko vēlas paveikt.…

Atlants