Evaluation:
Published: 08.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'SIA "Sportland"', 1.
  • Research Papers 'SIA "Sportland"', 2.
  • Research Papers 'SIA "Sportland"', 3.
  • Research Papers 'SIA "Sportland"', 4.
  • Research Papers 'SIA "Sportland"', 5.
  • Research Papers 'SIA "Sportland"', 6.
  • Research Papers 'SIA "Sportland"', 7.
  • Research Papers 'SIA "Sportland"', 8.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Radošā vīzija    4
  Tirgus ietilpība    4
  Tirgus attīstības tendences    5
  SVID analīze    6
  Pircēju iedalījums    7
  Konkurenti    7
  Mārketinga mērķi un stratēģija    9
  Struktūra attiecībām ar pircēju    9
  Secinājumi    12
Extract

Misija ir uzņēmuma pastāvēšanas vispārējs mērķis, tā nodomu veikšana, apzināta un publiski izteikta organizācijas esamība, būtība un statuss, eksistēšanas iemesls, tā ietver organizācijas veidolu un ticamību.
„Sportlandam”, tāpat kā arī visiem citiem veikaliem un uzņēmumiem ir viens kopīgs mērķis – iegūt peļņu, apmierinot patērētāju vajadzības, tas ir, uzņēmuma darbības iecerētais rezultāts.
Šim uzņēmumam ir stabila attīstība nākotnē, jo ir ļoti pazīstams uzņēmums, savu statusu jau ir ieguvusi ļoti īsā laika posmā, tiek piedāvātas augstas un kvalitatīvas preces.
Agrāk šo veikalu sauca par „100% sports”, bet tagad viņš ir ieguvis savu neatkarību no pārējiem 100% sporta veikaliem. Atšķirīgs nosaukums, bet viens un tas pats uzņēmums. Tagad šim uzņēmumam ir straujāks ienākumu pieaugums, stabilāka peļņa, lielāka naudas plūsma, plašāks sortiments, augstāka un jauna reputācija.
Pārceļoties no Graudu ielas 36/38 uz tirdzniecības centru „Kurzeme”, ir lielāka naudas plūsma, jo līdz ar pārcelšanos ir plašāks sortiments, telpa ir lielākā un gaišāka, vairāk var pārskatīt un interesantāks noformējums telpai.…

Author's comment
Atlants