-
Jauna kultūras tūrisma projekta "Apslēpto dārgumu medības Jelgavas un Ozolnieku novados" izveide
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | TŪRISMA INDUSTRIJAS RAKSTUROJUMS | 4 |
1.1. | Tūrisma industrijas vispārējais raksturojums | 4 |
1.2. | Kultūras tūrisma raksturojums pasaulē | 5 |
1.3. | Kultūras tūrisma raksturojums valstī | 6 |
2. | ORGANIZĀCIJAS RAKSTUROJUMS | 9 |
2.1. | Organizācijas vispārējais raksturojums | 9 |
2.2. | Organizācijas iekšējās vides raksturojums | 11 |
2.3. | Organizācijas ārējās vides raksturojums | 13 |
3. | ORGANIZĀCIJAS KULTŪRAS TŪRISMA PROJEKTS | 16 |
3.1. | Projekta pamatojums: ideja un īstenošanas alternatīvas | 16 |
3.2. | Projekta mērķis un uzdevumi | 18 |
3.3. | Projekta mērķauditorijas raksturojums | 19 |
3.4. | Iesaistīto dalībnieku un komandas raksturojums | 20 |
3.5. | Plānotās aktivitātes un īstenošanas plāns | 21 |
3.6. | Projekta budžets un finansējuma avots | 27 |
3.7. | Projekta SVID analīze | 28 |
3.8. | Projekta uzraudzības sistēma | 29 |
SECINĀJUMI | 31 | |
PRIEKŠLIKUMI | 33 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 34 | |
GRAFISKĀ DAĻA | 36 |
SECINĀJUMI
1. Tūrisma industriju veido dažādu sektoru tīkls, kā, piemēram, transports, apmešanās vietas u.c., kur katrs ieņem svarīgu lomu tūrisma industrijas kodola veidošanā.
2. Kultūras tūrisms ir viena no tūrisma jomām, kas attīstās visstraujāk un visplašāk, tādējādi kultūru tūrismā var izmantot visās formās, sākot ar muzejiem un beidzot ar populārās mūzikas koncerta apmeklējumu.
3. Latvijas ģeogrāfiskais novietojums un tūrisma resursu potenciāls dod iespēju dažādu tūrisma piedāvājumu attīstībai, kas varētu palielināt ienākošo tūrismu un ne tikai.
4. 2014. gadā Latvija būs Eiropas kultūras galvaspilsēta, kas palielinās ienākošo tūrismu.
5. Iestādei JRTC ir divi darbības veidi – Tūrisma informācijas centrs un Jelgavas Sv. Trīsvienības baznīca kā valsts nozīmes arhitektūras piemineklis, kas kalpo par lielisku, interesantu apskates objektu. Vairāki darbības virzieni dod iespēju strādāt plašāk, veidot jaunus, dažādus tūrisma produktus.
6. Uzņēmums pielieto vairākas modernās tehnoloģijas, lai aizvadītu informāciju līdz klientiem. Izveidotajās mājaslapās regulāri tiek ievietota jaunākā informācija, līdz ar to klientiem nav jāskatās uz novecojošu informāciju.
7. Uzņēmumā ir izveidojusies pārskatāma kultūra, ko darbinieki precīzi ievēro, tāpēc uzņēmums nesaņem sliktas atsauksmes par apkalpošanu.
8. Veidojot savus tūrisma produktus, JRTC cenšas aptvert pēc iespējas lielāku cilvēku segmentu, līdz ar to dodot iespēju ikvienam atrast kaut ko tieši savu vēlmju apmierināšanai.
9. Geokešings jeb slēpņošana ir aizraujoša nodarbe, kas tajā pašā laikā var būt ne tikai atraktīva, bet arī izzinoša.
10. Slēpņošana ir moderna spēle, kas pasaulē parādījusies 2000. gadā, to spēlē visā pasaulē, arī Latvijā. „Apslēpto dārgumu medības Jelgavas un Ozolnieku novados”, sniegtu dalībniekiem ne tikai gandarījumu par atraktīvi pavadītu dienu, bet arī zināšanas par nozīmīgiem kultūrvēsturiskiem objektiem.
11. Veicot aptauju var secināt, ka lielākā daļa aptaujāto zina, kas ir slēpņošana, līdz ar to tas dod lielāku iespēju, ka viņi paši arī vēlētos iesaistīties ar to saistītās aktivitātēs.
12. Veicot aptauju, darba autors secina, ka lielākā daļa aptaujāto zina, kas ir slēpņošana un labprāt arī ņemtu dalību šādā rīkotā spēlē, var secināt, ka šī tēma ir aktuāla
13. Jaunā kultūras tūrisma projekta mērķis ir skaidri definēts, lai pēc tam varētu noteikt, vai tas tika sasniegts.
…
Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, pamatdaļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Kvalifikācijas darba pamatdaļa sastāv no 3 nodaļām un 14 apakšnodaļām, kurās ir raksturota tūrisma industrija, Jelgavas reģionālais tūrisma centrs un tā darbība, kā arī informācija par organizācijas kultūras tūrisma projektu. Kvalifikācijas darba sagatavošanai tika izmantota gan publicētā, gan nepublicētā iestādes informācija, mācību materiāli un interneta avoti.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.