Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Summaries, Notes 'Trīs situāciju analīze pēc Kellija faktoru teorijas', 1.
  • Summaries, Notes 'Trīs situāciju analīze pēc Kellija faktoru teorijas', 2.
  • Summaries, Notes 'Trīs situāciju analīze pēc Kellija faktoru teorijas', 3.
Extract

1. Trīs klases biedrenes, Ilze, Liene un Dace ir arī draudzenes, kuras kā skolas, tā arī savu brīvo laiku bieži vien pavada cita citas sabiedrībā. Meitenēm esot trijatā, no Lienes un Daces puses, attieksmē pret Ilzi, vērojams pārākums. Dažādās ikdienas situācijās Dacei un Lienei veidojas kopēja nostāja, kas vērsta negatīvi pret Ilzi, bez redzama iemesla. Šādas situācijas veidojas, meitenēm atrodoties trijatā. Ilzei atrodoties divatā ar kādu no divām draudzenēm, šāda attieksme nav novērojama.
Jautājumi:
1) Pastāvīgums. Vai Dace un Liene vienmēr tā izturas pret Ilzi, kad viņas atrodas trijatā?
2) Atšķirība. Vai Dace un Liene atrodoties kompānijā ar citu klases biedreni rīkojas tāpat?
3) Līdzība. Vai citi klases biedri kontaktējoties ar Ilzi kompānijās rīkojas tāpat?
Atbildes:
1) Jā.
2) Nē.
3) Nē.

Atlants