Evaluation:
Published: 30.03.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'Demokrātiskā pieeja klasvadībā', 1.
  • Research Papers 'Demokrātiskā pieeja klasvadībā', 2.
  • Research Papers 'Demokrātiskā pieeja klasvadībā', 3.
  • Research Papers 'Demokrātiskā pieeja klasvadībā', 4.
  • Research Papers 'Demokrātiskā pieeja klasvadībā', 5.
  • Research Papers 'Demokrātiskā pieeja klasvadībā', 6.
  • Research Papers 'Demokrātiskā pieeja klasvadībā', 7.
  • Research Papers 'Demokrātiskā pieeja klasvadībā', 8.
Extract

Stundas organizatoriskā daļa

1. Mācību priekšmets – politika
2. Stunda paredzēta 10. klasei. Stundas temats - „Demokrātija un tās nozīme mācību procesā”
3. Stundas mērķis – veidot izpratni par jēdzienu „demokrātija” un tā nozīmi skolotāju un skolēnu sadarbības procesā
4. Stundas uzdevumi:
 Nostiprināt un izprast jēdzienu „demokrātija” un tā nozīmi mācību procesā;
 Veicināt skolēnu prasmi paust savu un uzklausīt citu viedokli;
 Organizēt darbu grupā, sekmēt skolēnu prasmi sadarboties un uzņemties atbildību par veicamo uzdevumu;
 Attīstīt radošas darbības prasmes;
 Pilnveidot paškontroles un pašvērtējuma prasmes
5. Stundas struktūra un laika sadalījums:
 Ierosināšanas fāze – 3 min;
 Apjēgšanas fāze – 12 min;
 Refleksijas fāze – 5 min
6. Darba organizācijas formas – grupu darbs
7. Mācību metodiskie paņēmieni – „prāta vētra”, piecrinde…

Author's comment
Atlants