Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 41 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 1.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 2.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 3.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 4.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 5.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 6.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 7.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 8.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 9.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 10.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 11.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 12.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 13.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 14.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 15.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 16.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 17.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 18.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 19.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 20.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 21.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 22.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 23.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 24.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 25.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 26.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 27.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 28.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 29.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 30.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 31.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 32.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 33.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 34.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 35.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 36.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 37.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 38.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 39.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 40.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 41.
  • Research Papers 'Lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbības salīdzinošs raksturojums', 42.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MĀRKETINGA DARBĪBAS SPECIFIKA VIESNĪCĀ, TO IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    4
1.1.  MĀRKETINGA MIX    5
1.2.  MĀRKETINGA MIX IETEKME UZ KLIENTU    7
1.3.  PAKALPOJUMU MĀRKETINGS    10
2.  LIELĀKO RĪGAS KONFERENČU VIESNĪCU IZVĒRTĒJUMS    13
2.1.  RADISSON SAS DAUGAVA HOTEL PAKALPOJUMI UN MĀRKETINGS    15
2.2.  REVAL HOTEL LATVIJA PAKALPOJUMI UN MĀRKETINGS    21
2.3.  PAKALPOJUMU UN PRODUKTU MĀRKETINGS VIESNĪCĀS    28
3.  RĪGAS LIELĀKO KONFERENČU VIESNĪCU MĀRKETINGA DARBĪBAS SALĪDZINĀJUMS    33
  SECINĀJUMI    39
  PRIEKŠLIKUMI    40
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    40
Extract

Secinājumi
Latvijā lielākās konferenču viesnīcas ir Reval Hotel Latvia un Radisson SAS Daugava Hotel.
Ja tu pārdod tūrisma pakalpojumu, tad tu pārdod attiecības, un galvenais attiecību mārketinga uzdevums ir pierādīt klientam, ka piedāvātais pakalpojums ir drošs un uzticams, ka tas spēj apmierināt viņa vēlmes un atrisināt viņa problēmas.
Viesnīcai ir jāizmēģina katrs mārketinga kanāls, jāanalizē, kā tas darbojas, un pēc tam tikai jāatsakās no tiem, kas nestrādā vai ir dārgi.
Interaktīvās mārketinga komunikācijas kļūst arvien izplatītākas un mūsdienās ir nepieciešams reklāmdevēju mārketinga programmās plašāk iekļaut digitālos kanālus.
Radisson SAS Daugava Hotel pozicionē sevi kā mazu labdarības organizāciju, kura garantē stabilu vērtību ikvienā ķēdes viesnīcā, bet Reval Hotel Latvija kā mūsdienu moderno konferenču centru un viesnīcu.
Viesnīcu mārketinga darbībā izmanto bartera darījumus, reklāmrakstus, lielu pasākumu, koncertu, sporta veidu sponsorēšanu un atbalstīšanu, labdarību, lojalitātes programmas, darbinieku apmācības programmas, prezentmateriālus, viesnīcas produktu, piedalīšanos starptautiskās un vietējās izstādēs, interaktīvās komunikācijas un SEO.…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants