Author:
Evaluation:
Published: 07.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 1.
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 2.
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 3.
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 4.
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 5.
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 6.
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 7.
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 8.
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 9.
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 10.
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 11.
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 12.
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 13.
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 14.
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 15.
  • Research Papers 'Fiziskā, psihiskā un sociālā vide skolā', 16.
Extract

Mūsdienās bērna nozīme sabiedriskajā dzīvē un tās veidošanā nav ņemta vērā pietiekošā apjomā. Bērnam ir savs viedoklis attiecībā uz visām lietām. Tikai dēļ tā, ka bērna viedoklis ir viņa vecumam atbilstošā formā, tas tiek noniecināts. Bērns var pastāstīt, vai viņam patīk viņa 1. klases skolotāja vai nē; viņš var paskaidrot, kas viņam tik ļoti nepatīk bērnudārzā vai skolā. Viņš var pamatot, kādēļ viņam patīk fizkultūra, bet nepatīk mūzika. Diemžēl daudzi pieaugušie neuzskata bērna domas par vērā ņemamām un nozīmīgām.
Pusaudžu gadi un agrā jaunība ir laiks, kad visasāk tiek uztvertas, ievērotas un apzinātas pretrunas sabiedrībā un personīgajā dzīvē.…

Author's comment
Atlants