-
Analīze diviem konkurējošiem uzņēmumiem
Free!Summaries, Notes13 Economics, Marketing, Advertising, Business
4. Aktivitāšu analīze
Uzņēmums Rimi Latvia aktīvi finansē un atbalsta dažādus bērnu un sabiedrības pasākumus un maratonus. Uzņēmuma veiktās un atbalstītās aktivitātes ārpus savas nozares var uzskatīt kā mārketinga, sabiedrisko attiecību, gan arī korporatīvās sociālās atbildības veiktiem pasākumiem:
• Rimi Bērnu diena
• Rimi Rīgas maratons
Šos abus pasākumus Rimi atbalsta ar līdzfinansējumu un ir viens no lielajiem organizētajiem.
Kā arī uzņēmums vienlaicīgi nav aizmirsis par vides aizsardzību un tās sakopšanu, kas atspoguļojās šādās aktivitātēs:
• Zemes stunda, Rimi šo akciju atbalsta izslēdzot apgaismojumu pie uzņēmuma centrālā biroja gaismas kastei ar Rimi logo, kā arī gaismas reklāmu apgaismojumam pie izplatīšanas centra ēkas. Vienlaikus arī visi Rimi darbinieki ir aicināti individuāli piedalīties šajā akcijā.
• Lielā talka, katru gadu veic savu un citu teritoriju sakopšanu
• Vislatvijas šķiratlonisms, kļuvis par atbalstītāju un ar dažādu informatīvu materiālu palīdzību tajā vēlās iesaistīt arī savus klientus
• Šķirošanas un Stikla skrējiens, finansiāls atbalsts
• U.c
Uzņēmums atbalsta arī nelaimēs nonākušos “Ziedot.lv” un “Dakteri klaunu”, vācot ziedojumus uzņēmuma veikalos pie veikalā uzstādītajām kasēm.
Savukārt, Maxima Latvia šīs aktivitātes savā mājaslapā izceļ, tās ir ļoti viegli atrodamas un izlasāmas. Maxima Latvia veiktās aktivitātes, kas cieši saistītas ar mārketingu, sabiedriskajām attiecībām, kā arī korporatīvi sociālo atbildību.
…
1. Svarīgāko mērķauditoriju raksturojums un salīdzinājums 2 2. Uzņēmuma identitātes raksturojums un tā atbilstība tēlam 4 3. Uzņēmuma produktu/pakalpojumu analīze, informācija par galvenajiem finanšu rādītājiem, vietu nozarē un nozares tendencēm 11 4. Aktivitāšu analīze 12 5. Potenciālie reputācijas riski 13
Divu konkurējošu uzņēmumu- Rimi Baltic un Maxima Grupe - reputācijas analīze













