Author:
Evaluation:
Published: 06.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Samples 'Popmūzikas klausīšanās ietekme uz matemātiski loģiskās domāšanas produktivitāti', 1.
  • Samples 'Popmūzikas klausīšanās ietekme uz matemātiski loģiskās domāšanas produktivitāti', 2.
  • Samples 'Popmūzikas klausīšanās ietekme uz matemātiski loģiskās domāšanas produktivitāti', 3.
  • Samples 'Popmūzikas klausīšanās ietekme uz matemātiski loģiskās domāšanas produktivitāti', 4.
  • Samples 'Popmūzikas klausīšanās ietekme uz matemātiski loģiskās domāšanas produktivitāti', 5.
  • Samples 'Popmūzikas klausīšanās ietekme uz matemātiski loģiskās domāšanas produktivitāti', 6.
Extract

Secinājumi
Veicot pētījuma rezultātu analīzi, iegūtie dati neapstiprina pētījuma izvirzīto hipotēzi - klausoties popmūziku tā negatīvi ietekmē matemātiski loģiskās domāšanas produktivitāti, nekā, ja tiek novērstas fona skaņas, jeb uzdevums tiek pildīts klusumā. Apskatot empīrisko sadalījumu, novērots, ka skanot popmūzikai, pareizo atbilžu skaits bija lielāks, nekā veicot I uzdevuma variantu klusumā. Pētījuma procedūras laikā, kā arī vēlāk analizējot datus jāņem vērā, ka respondenti ir pakļauti „ietrenēšanās efektam”, līdz ar to šis efekts var ietekmēt arī testa validāti jeb ticamību. Lai testa rezultāts būtu ticamāks un precīzāks, ieteikums būtu starp testa I uzdevuma variantu un II uzdevuma variantu veidot pārtraukumu – vairāku stundu vai dienu intervāls, taču tad būtu jāvērtē iespējamie faktori kā emocionālais vai fiziskais stāvoklis (nogurums), kā arī attieksme pret testu (atkal tas pats).

Author's comment
Atlants