Mācību sasniegumu vērtēšanas metodiskie paņēmieni
Ievad vērtēšana mācību procesa sākumā pirms temata vai mācību priekšmeta apguves;
kārtējā vērtēšana mācību procesa laikā;
nobeiguma vērtēšana;
mācību sasniegumu vērtēšanas formas;
vērtējumu mācību priekšmetā gadā, ņemot vērā pirmā un otrā semestra vērtējumu, izliek visās klasēs;
mācību sasniegumu vērtētājs izglītības iestādes obligātajā dokumentācijā lieto apzīmējumu "nv" (nav vērtējuma).
Secinājumi
Skolēniem ir nepieciešams darīt darbus klasē un mazāk uzdot mājās.
Ir nepieciešams vairāk motivēt skolēnus, lai viņi nepadotos mācībās.
Ir nepieciešams atjaunot mācību līdzekļus un aprīkojumu.
Ir nepieciešams izveidot mākslīgas problēmu situācijas ar kurām būtu jātiek galā pašam bērnam.
Ir nepieciešams izveidot vairākas pakāpes klases.
…