Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Vēsturiskā laika jēdzienu veidošanas īpatnības skolēniem ar garīgās attīstības t', 1.
  • Research Papers 'Vēsturiskā laika jēdzienu veidošanas īpatnības skolēniem ar garīgās attīstības t', 2.
  • Research Papers 'Vēsturiskā laika jēdzienu veidošanas īpatnības skolēniem ar garīgās attīstības t', 3.
  • Research Papers 'Vēsturiskā laika jēdzienu veidošanas īpatnības skolēniem ar garīgās attīstības t', 4.
Extract

Pētījuma sākumā iepazīstoties ar pedagoģiski psiholoģisko un metodisko literatūru, kvalifikācijas darba autore sāka analizēt savu iepriekšējā mācību gada darbu - vēstures mācīšanu skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Kaut gan bija studēta pedagoģiski psiholoģiskā literatūra par skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem un autore uzskatīja, ka izprot šo skolēnu izziņas procesu savdabību, viņas kā vēstures skolotājas darbā bija sastopamas tieši tās pašas kļūdas, par kurām metodiskajā literatūrā raksta defektologi, vēstures priekšmeta speciālisti. …

Author's comment
Atlants