Author:
Evaluation:
Published: 01.02.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
  • Essays 'Sociālās spēles: plusi un mīnusi', 1.
  • Essays 'Sociālās spēles: plusi un mīnusi', 2.
  • Essays 'Sociālās spēles: plusi un mīnusi', 3.
  • Essays 'Sociālās spēles: plusi un mīnusi', 4.
  • Essays 'Sociālās spēles: plusi un mīnusi', 5.
  • Essays 'Sociālās spēles: plusi un mīnusi', 6.
Extract

Protams, tas kā spēle tiek uztverta un apspriesta atkarīgs arī no auditorijas vecuma, kas to spēlē. Klausoties kā tiek apspriesta, piemēram, portālā draugiem.lv esošā spēle „Ferma”, pusaudžu starpā, varu secināt ka diezgan svarīga ir jaunu un augstāku līmeņu ātrāka sasniegšana, kas rada sacensības garu. Tomēr uzskatu, ka nebūtu vajadzīgs šādām spēlēm veltīt visu savu brīvo laiku. Ir arī reālā dzīve, ne tikai virtuālā. Ļoti iespējams, ka bērni un pusaudži iespaidojas no vienaudžu spiediena un spēlē kādu no spēlēm tikai tāpēc, ka to dara arī citi. Tādejādi, atņemot sev to laiku, kurā varētu darīt ko lietderīgāku, piemēram, sportot.
Tomēr, šīs spēles spēlē dažāda vecuma cilvēki, ne tikai bērni un pusaudži. Tas gan vairāk, manuprāt tiek izmantots brīvo paužu aizpildīšanai. …

Author's comment
Atlants