Author:
Evaluation:
Published: 30.10.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
  • Presentations 'Korporatīvās attiecības uzņēmējdarbībā', 1.
  • Presentations 'Korporatīvās attiecības uzņēmējdarbībā', 2.
  • Presentations 'Korporatīvās attiecības uzņēmējdarbībā', 3.
  • Presentations 'Korporatīvās attiecības uzņēmējdarbībā', 4.
  • Presentations 'Korporatīvās attiecības uzņēmējdarbībā', 5.
  • Presentations 'Korporatīvās attiecības uzņēmējdarbībā', 6.
  • Presentations 'Korporatīvās attiecības uzņēmējdarbībā', 7.
  • Presentations 'Korporatīvās attiecības uzņēmējdarbībā', 8.
  • Presentations 'Korporatīvās attiecības uzņēmējdarbībā', 9.
  • Presentations 'Korporatīvās attiecības uzņēmējdarbībā', 10.
  • Presentations 'Korporatīvās attiecības uzņēmējdarbībā', 11.
Extract

Komunikācijas veidi ar klientiem
RAKSTISKI

MUTISKI
biznesa pasākumi, pieņemšanas
neformālas tikšanās
apsveikumi

Dialogs ar klientu
Laicīgi reaģēt uz klienta ziņām, ierakstiem
vai e-pastiem. Arī uz negatīvajiem!

Viens-pret-viens komunikācija
Mērķis: veidot uzticamu un lojālu klientu
loku, kam uzņēmums kļūst par ko vairāk
kā tikai zīmolu.…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants