Evaluation:
Published: 09.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 1.
  • Summaries, Notes 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 2.
  • Summaries, Notes 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 3.
  • Summaries, Notes 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 4.
  • Summaries, Notes 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 5.
  • Summaries, Notes 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 6.
  • Summaries, Notes 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 7.
  • Summaries, Notes 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 8.
  • Summaries, Notes 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 9.
  • Summaries, Notes 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Patērētāji    3
2.  Produkta iegāde un Apmierinātība    4
3.  Zīmola atpazīstamība    6
4.  Lojalitāte    7
5.  Secinājums    10
Extract

1. Patērētāji
Mūsdienās patērētājiem tiek piedāvāti visdažādākie produkti un zīmoli, ir liela cenu un piegādātāju izvēle. Kā viņi izvēlas sev atbilstošāko? Esam pārliecināti, ka patērētāji aprēķina, kurš piedāvājums sniegs vislielāko vērtību.
Patērētāji maksimāli izmanto vērtības – atbilstošu izmaksu un ierobežotu zināšanu – mobilitātes un ienākumu robežās. Viņiem ir zināmi priekštati par vērtību un viņi darbojas saskaņā ar šiem priekštatiem.
Tas, vai piedāvājums atbilst priekštatiem par vēlamo vērtību, ietekmē gan patērētāju apmierinātību, gan iespēju, ka pirkums tiks veikts atkārtoti un būs ilgtermiņa sadarbības saite firmai ar klientu.
2. Produkta iegāde un Apmierinātība
Pēc produktu iegādes, patērētājam būs noteikta apmierinātības vai neapmierinātības sajūta – atgriezeniskā saite šim pirkumam / produktam.
Tāpēc mārketinga speciālista darbs nebeidzas pēc produkta iegādes, speciālistiem jānovēro apmierinātība, darbības un produkta lietošana pēc pirkuma.
Pircēja apmierinātība par pirkumu ir funkcija no atbilstības pircēja gaidītajam un iespaida par produkta darbību.…

Author's comment
Atlants