Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2023.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Samples 'Kontroldarbs ekonomikā (tēma mārketings un resursu tirgus)', 1.
  • Samples 'Kontroldarbs ekonomikā (tēma mārketings un resursu tirgus)', 2.
  • Samples 'Kontroldarbs ekonomikā (tēma mārketings un resursu tirgus)', 3.
  • Samples 'Kontroldarbs ekonomikā (tēma mārketings un resursu tirgus)', 4.
Extract

Raksturojiet Pica LuLū mērķa tirgu

Principā mērķa tirgus ir jebkurš izsalcis cilvēks. Bet šīs iestādes „imidžš” ir veidots vairāk lai piesaistītu pusaudžus un bērnus, tāpēc varētu teikt, ka mērķa trigus ir pusaudži vai bērnu vecāki, kuri rīko bērnu dominētu ballīti.

Kāpēc klienti izvelēsies Pica LuLū picas

Šeit var minēt dažādus iemeslus. Viens varētu būt, jo radās spontāna ideja uzēst picu un šī picērija ir vistuvāk. Otrs – jo vislaik ir aktīva kāda akcija, un klients domā, ka tā ir īslaicīga, tāpēc grib to izmantot kamēr tā ir aktīva. Trešais – klienta lojalitāte, tas ir, pagātnē ir bijusi laba pieredze ar šo picēriju, tāpēc atgriežās vēlreiz.

Author's comment
Atlants