Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Prakses atskaite, viesnīca "Berģi"', 1.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite, viesnīca "Berģi"', 2.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite, viesnīca "Berģi"', 3.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite, viesnīca "Berģi"', 4.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite, viesnīca "Berģi"', 5.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite, viesnīca "Berģi"', 6.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite, viesnīca "Berģi"', 7.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite, viesnīca "Berģi"', 8.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite, viesnīca "Berģi"', 9.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite, viesnīca "Berģi"', 10.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite, viesnīca "Berģi"', 11.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite, viesnīca "Berģi"', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Viesnīcas „Berģi” vadības raksturojums un analīze    5
2.  Viesnīcas „Berģi” komercdarbības raksturojums un analīze    8
3.  Viesnīcas „Berģi” mārketinga darbības raksturojums un analīze    10
4.  Priekšlikumi viesnīcas „Berģi” darba uzlabošanai un pilnveidošanai    13
5.  Pielikums    14
Extract

Viesnīca „Berģi”:
Viesnīca „Berģi” atrodas pie paša Rīgas robežas Siguldas šosejā nr.3, autoceļa Via Baltika malā, 12km attālumā no Rīgas centra. Ēka ir būvēta 1977.gadā, 1999.gadā tā tika rekonstruēta.
Savu darbību uzsāka 2003.gada maijā. Tās konkurējošā priekšrocība ir pievilcīgas cenas, jo tās labi piesaista gan vietējos, gan ārzemju tūristus. Kā arī nozīmīgs faktors ir izdevīga atrašanās vieta, kas nodrošina ērtu piekļuvi auto braucējiem.
Viesnīcai nav piešķirta klasifikācijas kategorija, jo tā vēl nav pilnībā pabeigta, līdz 3*** statusam pietrūkst, piemēram, tādas lietas, kā atsevišķi telefoni numuros. Viesnicas kvalifikacijas iegušhana būtu ļoti svarīga kā kvalitātes garants klientiem, jo uzzinot par zemajām cenām, var rasties šaubas par numuru kvalitati.

Prakses darba raksturojums:
Savā prakses laikā es iepazinos ar viesnīcu „Berģi”, tās piedāvājumu, personālu un tā vadību, kā arī iekšējo darba organizāciju un komunikāciju. Tā kā viesnīca ir neliela un tai nav savas mārketinga nodaļas, bet šos uzdevumus pilda viesnīcas vadītāja, šīs prakses laikā es pārsvarā atrados kopā ar viesnīcas vadītāju. Man bija iespēja redzēt kā tiek pārraudzīti praktiskas visas viesnīcas darbības daļas, jo viesnīcas vadītāja atbild gan par mārketingu un personāla atlasi, gan par saimnieciska un viesu uzņemšanas dienasta darbību. Manos darba pienākumos ietilpa gan administratores darba pienākumi (rezervāciju pieņemšana), gan saimnieciskā dienesta pārbaude (numuru tīrības pārbaude), gan jaunu reklamēšanos iespēju izpēte, gan paveikto dienas darbu atskaišu rakstīšana, kā arī ieņēmumu apkopošana.…

Author's comment
Atlants