Author:
Evaluation:
Published: 05.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 1.
  • Practice Reports 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 2.
  • Practice Reports 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 3.
  • Practice Reports 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 4.
  • Practice Reports 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 5.
  • Practice Reports 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 6.
  • Practice Reports 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 7.
  • Practice Reports 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 8.
  • Practice Reports 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 9.
  • Practice Reports 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 10.
  • Practice Reports 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 11.
  • Practice Reports 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 12.
  • Practice Reports 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 13.
  • Practice Reports 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 14.
  • Practice Reports 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Uzņēmuma atrašanās vieta un tā raksturojums    3
  Restorānu organizatoriskā struktūra    4
  Uzņēmuma produkts    6
  Istabas, to iekārtojums    7
  Viesnīcas dienestu darbības raksturojums    8
  Viesu uzņemšanas dienests    8
  Saimnieciskā dienesta darbības raksturojums    8
  Ēdināšana viesnīcā    8
  Konkurenti    9
  Darbs restorānā „Sympossio”    10
  Secinājumi    11
  Priekšlikumi    12
Extract

Secinājumi
Šīs prakses laikā iepazinos ar darbu viesnīcas galvenajā restorānā, kas nebūt nav viegls, kā rezultātā radās šādi secinājumi:
• Viesnīcas cenas atbilst piedāvāto pakalpojumu kvalitātei
• Restorānā Sympossio ir pārāk mazs apkalpojošais personāls, tādējādi viesi nesaņem kvalitatīvu apkalpošanu
• Restorānā ir galda piederumu deficīts, jo vakariņu laikā, pilnībā uzklāts galds ir tikai vakariņu sākumā
• Praktikanti bieži vien strādāja vairāk par līgumā noteiktajām 8 stundām dienā;
• Viesi nav pietiekami informēti par viesnīcas pakalpojumiem
• Viesnīcas numuru cenas ir atkarīgas no sezonas un viesnīcas noslogojuma

Priekšlikumi
Lai veicinātu restorāna Sympossio darbību, iesaku veikt šādas izmaiņas:
• Palielināt restorāna personāla skaitu, lai viesis tiktu laicīgi apkalpots, un tādējādi neveidotos tik garas rindas pie ieejas;
• Iegādāties vairāk galda piederumus, jo ļoti bieži ir situācija, kad nav ar ko uzklāt jaunu galdu
• Viesiem ierodoties viesnīcā vajadzētu izsniegt informatīvu bukletu, kurā ir pieejama informācija par visiem viesnīcā piedāvātajiem pakalpojumiem, cenām un to darba laikiem
• Turpināt veidot draudzīgāku kolektīvu tieši starp profesionāļiem un asistentiem, jo tas ir viens no galvenajiem priekšnoteikumiem, lai varētu nodrošināt viesiem gan jauku atmosfēru, gan labu servisu.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants