Author:
Evaluation:
Published: 07.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Dekoratīvā un plastiskā veidošana', 1.
  • Summaries, Notes 'Dekoratīvā un plastiskā veidošana', 2.
Extract

Skolotājs iesaka daļu no bārkstiņu garuma veidot no zilas vai gaiši zilas krāsas, it kā tas būtu strauts, bet otro daļu- zaļu, it kā tas būtu apzaļumots krasts. Šo plūsmas krustošanās rezultātā- galus var izveidot dzeltenas puķes mātes- un- pamātes sarullēt dzeltenās krāsas bumbiņas, saplacināt granulās un iegriezt ar veidošanas kociņu pa „ krastu” ( malu), it kā tās būtu ziedlapiņas.
Nodarbības beigās, skolotājs piedāvā bērniem apskatīt un papriecāties par viens otra veidotajiem pavasara paklājiņiem un salikt tos kopā vienā lielā pavasara paklājā. Uz šo paklāju iespējams skatīties no augšas, it kā mēs būtu putni vai taureņi- lidojot, laidelējoties, gaisā riņķojot un skatoties uz zemes no augšas.
Pēc nodarbības: Vecāku izstādes noformēšana.

Atlants