Evaluation:
Published: 19.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 1.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 2.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 3.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 4.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 5.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 6.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 7.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 8.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 9.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 10.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 11.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 12.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 13.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 14.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 15.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 16.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 17.
  • Summaries, Notes 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 18.
Extract

Idejas, kuras ir sadalītas pa nodarbībām, var izmantot integrētajās nodarbībās.
Bērnu lasītprasmes var attīstīt visas dienas garumā, jo, ja grupiņās ir daudz grāmatu, spēļu, uz sienām burti, kalendārs vai kaut, kas cits, kas ir uzrakstīts, bērni paši cenšas izlasīt, kas tur ir uzrakstīts.
Tomēr skolotājai jābūt radošai un zinošai, lai varētu bērnus ieinteresēt, mudināt lasīt nodarbībās. Ja bērniem tiek piedāvāts viens un tas pats materiāls vairākas reizes, bērni zaudē interesi un nevēlas pildīt uzdevumu, tāpēc ir jāizmanto pēc iespējas dažādākas pieejas – augšupējo, lejupējo, veseluma, mijietekmes, kuras ietver visdažādākās metodes, kā bērnus mācīt lasīt.

Author's comment
Atlants