Author:
Evaluation:
Published: 21.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Samples 'Sponsorēšanas piedāvājuma pieteikums', 1.
  • Samples 'Sponsorēšanas piedāvājuma pieteikums', 2.
  • Samples 'Sponsorēšanas piedāvājuma pieteikums', 3.
  • Samples 'Sponsorēšanas piedāvājuma pieteikums', 4.
  • Samples 'Sponsorēšanas piedāvājuma pieteikums', 5.
  • Samples 'Sponsorēšanas piedāvājuma pieteikums', 6.
  • Samples 'Sponsorēšanas piedāvājuma pieteikums', 7.
  • Samples 'Sponsorēšanas piedāvājuma pieteikums', 8.
Extract

Informācija par projektu:
Grāmatas ”Zaļais āboliņš” izdošana
Mērķi:
1. Bagātināt latviešu literatūras/grāmatu klāstu, veicot rakstisku ieguldījumu nākotnei, jo grāmatas saturā ietilps reāli apraksti par Rīgas izskatu un Latvijas mazpilsētām.
2. Iepazīstināt cilvēkus ar kurlmēmo dzīves realitāti un problēmām, šādā veidā veicot lielāku izpratni un sapratni, kā arī iejūtību.
3. Izveidot plašu reklāmas kampaņu, lai iepazīstinātu auditoriju ar grāmatu, kas sekmētu tās ātrāku un produktīvāku pirkšanu un pārdošanu.
4. Nopelnīto naudu, no grāmatu pārdošanas, ziedot kurlmēmo cilvēku (2-3) aparātu iegādei.

Uzdevumi:
Izstrādāt grāmatas vāka noformējumu;
Sazināties ar projekta atbalstītājiem un sponsoriem;
Izveidot atbilstošu reklāmas kampaņu grāmatas sekmīgai izpārdošanai;
Ar finansiālu un materiālu atbalstu izdot grāmatu ”Zaļais āboliņš”;
Ievākt atsauksmes un kritiku par projekta iznākumu un izveidot atskaites.

Stiprās puses (īpašības, kas var palīdzēt sasniegt projekta noteiktos mērķus):
1. Idejas priekšrocības, orģinalitāte
2. Resursi, cilvēki, darba grupa
3. Idejas konkurētspēja
4. Kultūra, attieksme, viedoklis
5. Cilvēku vēlme ziedot, būt lietderīgiem

Author's comment
Atlants