Evaluation:
Published: 07.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Produkta virzīšana tirgū un tā pozīciju nostiprināšana', 1.
  • Summaries, Notes 'Produkta virzīšana tirgū un tā pozīciju nostiprināšana', 2.
  • Summaries, Notes 'Produkta virzīšana tirgū un tā pozīciju nostiprināšana', 3.
  • Summaries, Notes 'Produkta virzīšana tirgū un tā pozīciju nostiprināšana', 4.
  • Summaries, Notes 'Produkta virzīšana tirgū un tā pozīciju nostiprināšana', 5.
  • Summaries, Notes 'Produkta virzīšana tirgū un tā pozīciju nostiprināšana', 6.
Extract

Seši galvenie efektīvas mārketinga komunikācijas izveides posmi:
1) Mērķa auditorijas notikšana. Citiem vārdiem sakot, jāizlemj, kam jāadresē informācija;
2) Vēlamās atbildes reakcijas formulēšana, t.i., jānosaka, kādu auditorijas dalībnieku rīcību pēc informācijas gaida mārketinga speciālisti;
3) Ziņojuma satura izvēle. Tiek radīts reklāmas teksts;
4) Informācijas līdzekļa izvēle (laikraksts, televīzijas programma vai radiostacija, kuru mērķa auditorija izmanto visbiežāk);
5) Raksturīgāko iezīmju izvēle. Tiek atlasītas tās produkta vai uzņēmuma raksturīgākās iezīmes, kam komunikācijā tiks pievērsta īpaša uzmanība.
6) Atgriezenskās saites veidošana. Piemēram, tiek veikts tirgus pētījums, lai pārbaudītu, cik efektīva un rezultatīva ir bijusi informācija.

Kas ir reklāma?
Par reklāmu sauc “apmaksātu informāciju masu saziņas līdzekļos”. Lai saprastu definīcijas jēgu, jāapskata tā pa daļām:
Apmaksāta. Ne visos gadījumos ziņas masu saziņas līdzekļos par uzņēmumu vai tā produktiem ir pieskaitāms pie reklāmas. Dažkārt masu saziņas līdzekļi (televīzija, radio, prese) ievieto informāciju par uzņēmumu vai tā produktiem savā ziņu sadaļā, bet to nevar uzskatīt par reklāmu, jo par to nav maksājis uzņēmums.

Author's comment
Atlants