• Alternatīvās pedagoģijas ideju izmantošana mūsdienās bērniem emocionāli drošas un intelektuāli rosinošas vides izveidē

     

    Summaries, Notes2 Pedagogy

Author:
Evaluation:
Published: 14.02.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Alternatīvās pedagoģijas ideju izmantošana mūsdienās bērniem emocionāli drošas u', 1.
  • Summaries, Notes 'Alternatīvās pedagoģijas ideju izmantošana mūsdienās bērniem emocionāli drošas u', 2.
  • Summaries, Notes 'Alternatīvās pedagoģijas ideju izmantošana mūsdienās bērniem emocionāli drošas u', 3.
  • Summaries, Notes 'Alternatīvās pedagoģijas ideju izmantošana mūsdienās bērniem emocionāli drošas u', 4.
Extract

Alternatīvās izglītības sistēmas uzdevumi:
1. Bērnu mācīšana, izmantojot veselības taupīšanas tehnoloģijas un attīstības izglītības metodes.
2. Bērna unikālo personisko īpašību harmoniska attīstība.
3. Veicināt atbildību par sevi.
4. Dabiska sociālā adaptācija.
Alternatīvās izglītība, papildinot un paplašinot valsts izglītības sistēmas ietvaru, sniedz lieliskas iespējas izvēlēties mācību un audzināšanas modeli. Alternatīvās izglītības organizācijas produktivitāti nodrošina, pirmkārt, bērna un skolotāju mijiedarbība, pamatojoties uz demokrātiskām pašpārvaldes un pašorganizācijas normām.
KĀDA IR BĒRNA ATTĪSTĪBAI LABVĒLĪGA MĀCĪBU VIDE? Bērna mācībām piemērotai videi noteikti jābūt fiziski drošai un pārraugāmai. To var panākt ar atbilstošu telpas iekārtojumu. Telpai jābūt funkcionālai: nodrošinātai ar ikdienā izmantojamām rotaļlietām un materiāliem, kurā pietiek vietas kustību aktivitātēm un bērnu radošai darbībai. Mācību vidi iekārto atbilstoši bērnu vecumam, apgūstamajam mācību saturam un izglītības iestādes resursiem.

Author's comment
Atlants