.
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 1.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 2.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 3.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 4.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 5.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 6.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 7.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 8.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 9.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 10.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 11.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 12.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 13.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 14.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 15.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 16.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 17.
  • Summaries, Notes 'Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  TEMATA PLĀNOJUMS    3
  1. pielikums – Darba lapa 2. mācību stundai    9
  2. pielikums – darba lapa 2. mācību stundai    10
  3. pielikums – darba lapa 5. mācību stundai    11
  4. pielikums – STAP plakāts klases sienai    12
  5. pielikums – piemēri no interaktīvās spēles    13
  6. pielikums – Formatīvā vērtēšana - punktu skala STAP pašanalīzei    14
  7. pielikums – darba lapu piemēri, ko pildīt papildus plānotajam mācību stundas darbam.    15
  8. pielikums – Formatīvā vērtēšana – Pašvērtējuma rociņu siena ar līmlapiņām    16
  9. pielikums – Noslēguma pārbaudes darbs    17
  10. pielikums – Vērtēšanas kritēriji pārbaudes darbam    19
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    20
Extract

Temats: 2.7 Ko nozīmē reizināt un dalīt ar 2?
Klase: 2.
Nepieciešamais stundu skaits: 12
Sasniedzamie rezultāti:
1. Nosauc reizināšanas un dalīšanas darbību locekļus un rezultātu.
2. Veido un apraksta dažādas skaitļu virknes, kurās katrs nākamais skaitlis ir 2 reizes lielāks/ mazāks nekā iepriekšējais, formulējot iespējams daudz secinājumu.
3. Reizina un dala pāra skaitļus 20 apjomā.

ZIŅAS PRASMES IERADUMI CAURVIJU PRASMES
- Ir skaitļi, kurus var sadalīt divos vienādos saskaitāmajos, piemēram, 12 = 6 + 6. Šo skaitli var pierakstīt kā reizinājumu, lietojot zīmi “∙”, piemēram, 12 = 2 ∙ 6. (M.Li.1.)
- Reizināt ar 2 nozīmē ņemt 2 tādus daudzumus, dubultot. “2 reizes vairāk” nozīmē “2 tādi daudzumi”. (M.Li.3)
- Dalīt ar 2 nozīmē sadalīt divās vienādās daļās (uz pusēm) un pateikt, cik ir katrā daļā, vai dalīt daļās pa 2 un pateikt, cik ir daļu. Dalīšanas darbību abos gadījumos pieraksta, lietojot zīmi “:”. (M.Li.3.)
- Skaitot pēc kārtas, pāra skaitlim seko nepāra skaitlis, nepāra skaitlim – pāra skaitlis. (M.Li.3.)
- Pāra skaitli var izdalīt ar 2. (M.Li.3.)
- Ja viens lielums ir 2 reizes lielāks nekā otrs, tad otrais lielums ir 2 reizes mazāks nekā pirmais. (M.Li.4.)
- Reizina viencipara skaitļus ar 2.
- Dala (pāra skaitļus līdz 20) ar 2.
- Skaidro dalīšanas darbību un rezultātu, minot piemērus un izmantijot modeļus.
- Skaidro sakarību starp reizināšanu un dalīšanu (2 ∙ 5 = 10 un 10 : 2 = 5), izmantojot modeļus.
- Lieto jēdzienus “2 reizes vairāk/garāks”, “2 reizes mazāk/īsāks”, “puse”.
- Atrisina situāciju uzdevumus, kur viens lielums 2 reizes lielāks/ mazāks nekā otrs. Formulējot novērotās likumsakarības par atšķirīgām skaitļu virknēm, attīsta ieradumu – meklēt dažādas atbildes, secinājumus, gūstot jaunas zināšanas un pilnveidojot īpašības – radošumu, neatlaidību/centību.
Sadarbība
- Sadarbojoties veiksmīgi nonāk pie kopēja mērķa.
- Uzklausa, izturas iejūtīgi pret apkārtējiem.

Kritiskā domāšana un problēmu risināšana

- Izzina, analizē dažādus matemātiskos uzdevumus, nonākot pie rezultāta.

Digitālās prasmes

- Skolēns atbildīgi izmanto interneta vidi, lai padziļinātu savas prasmes mācībām. (piemēram, interaktīvā matemātikas spēle, kas tiks pieminēta plānojumā).…

Author's comment
Atlants